



Trzewik zimowy S3 Helly Hansen Aker
Model: Aker
Cholewka: wodoodporna skóra powlekana poliuretanem
Podszewka: ocieplana futerkiem
Podeszwa: poliuretanowa, antypoślizgowa, antystatyczna
Podnosek: kompozytowy
Rodzaj zapięcia: sznurowane
Klasa ochrony: S3
Kolor: czarny
Nr katalogowy: 78313
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC, CI
Buty które nie boją się niskich temperatur! Z zewnątrz stopa zabezpieczona przed wodą, śniegiem i wiatrem dzięki cholewce ze skóry, która dodatkowo została powleczona poliuretanem. Od wewnątrz but jest wyścielony miękką i przyjemną w dotyku, a przede wszystkim ciepłą wyściółką przypominającą futerko. Nie musisz się bać zimna. Specjalna, poliuretanowa podeszwa chroni przed poślizgnięciem na śniegu i lodzie dzięki czemu sprawdzą się również podczas wypraw w góry. Helly Hansen Aker to przede wszystkim trzewik roboczy! Kompozytowy podnosek zabezpieczający palce, oraz niemetalowa wkładka antyprzebiciowa. Buty posiadają dodatkową amortyzację w części piętowej które zmniejszają drgania przenoszone na pięty podczas ruchu i pracy. Dodatkowe zabezpieczenia przed chłodem ułatwiają pracę w warunkach obniżonej temperatury otoczenia i zwiększonej wilgotności.
Zobacz wszystkie buty robocze zimowe w ofercie Baltic BHP!
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Produkt | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Dostępność | En stock | En stock | En stock | |
Cena | 239,99 zł 289,99 zł | 289,99 zł | 293,97 zł | 299,99 zł |
Opis | ||||
Klasa ochrony obuwia | S3 | S3 | S3 | S3 |
Podnosek | Stalowy | Stalowy | Kompozytowy | Stalowy |
Materiał | Skóra | Skóra | Skóra | Skóra |
Wkładka antyprzebiciowa | Tak | Tak | Tak | Tak |
Zapięcie | Wiązane | Wiązane | Wiązane | Wiązane |
Membrana wodoodporna | Nie | Nie | Nie | Nie |
Norma | SRC | SRC | SRC | SRC |
1. Ile czasu mam na zwrot produktu?
Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).
2. Jak dokonać zwrotu?
Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności.
3. Jak dokonać wymiany?
Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny.
4. Czy muszę coś płacić za zwrot?
Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot.
5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?
Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu.
6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?
Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.
Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji