- Nowy




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 81 punktów o wartości 8,00 zł
Trzewik zimowy S3 Helly Hansen Aker
Model: Aker
Cholewka: wodoodporna skóra powlekana poliuretanem
Podszewka: ocieplana futerkiem
Podeszwa: poliuretanowa, antypoślizgowa, antystatyczna
Podnosek: kompozytowy
Rodzaj zapięcia: sznurowane
Klasa ochrony: S3
Kolor: czarny
Nr katalogowy: 78313
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC, CI
Buty, które nie boją się niskich temperatur! Z zewnątrz stopa zabezpieczona przed wodą, śniegiem i wiatrem dzięki cholewce ze skóry, która dodatkowo została powleczona poliuretanem. Od wewnątrz but jest wyścielony miękką i przyjemną w dotyku, a przede wszystkim ciepłą wyściółką przypominającą futerko. Nie musisz się bać zimna. Specjalna, poliuretanowa podeszwa chroni przed poślizgnięciem na śniegu i lodzie dzięki czemu buty sprawdzą się również podczas wypraw w góry. Helly Hansen Aker to przede wszystkim trzewik roboczy! Kompozytowy podnosek zabezpieczający palce, oraz niemetalowa wkładka antyprzebiciowa. Buty posiadają dodatkową amortyzację w części piętowej, które zmniejszają drgania przenoszone na pięty podczas ruchu i pracy. Dodatkowe zabezpieczenia przed chłodem ułatwiają pracę w warunkach obniżonej temperatury otoczenia i zwiększonej wilgotności.
Zobacz wszystkie buty robocze zimowe w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane