DuPont

    Tyvek fartuch ochronny Dupont

    299,99 zł
    374,99 zł
    -20%
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 2

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 90 punktów o wartości 9,00 zł

    Tyvek fartuch ochronny jednorazowy


    Model: APW

    Rozmiar: uniwersalny

    Materiał: Tyvek

    Kolor: biały

    Długość: 108 cm

    Normy: EN 14126

    Opakowanie: 25 sztuk

    Tyvek fartuch ochronny jednorazowy - lekki i przewiewny

    Jednorazowy fartuch ochronny wykonany z lekkiego, przewiewnego materiału Tyvek produkowanego przez firmę DuPont. Materiał, z którego wykonany jest produkt jest wytrzymały a zarazem lekki i miękki. Produkt z karczkiem, zakładany na szyję. Z tyłu wiązany na paski, co ułatwia dokładne dopasowanie do sylwetki. Wygodny, nie krępuje ruchów.

    Tyvek fartuch ochronny jednorazowy cechy produktu:

    • materiał odporny na tłuszcze, enzymy, soki trawienne i środki dezynfekujące,
    • wytrzymały, lekki i miękki materiał,
    • produkt wiązany z tyłu na długie paski.


    Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży ochronnej? Odwiedź nasz blog!

    Szczegóły Produktu

    5450208005294
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.