Blaklader

    Wzmocnienia spodni roboczych Blaklader

    24,99 zł
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 100

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł

    Wzmocnienia spodni roboczych Blaklader

    Model:  213490180010

    Wymiary: 25cm x 15cm

    Jednostka opakowania: 1 para - dwa arkusze


    Chcesz przedłużyć żywotność swoich spodni roboczych? Zastosuj wytrzymałe wzmocnienia od Blaklader! Produkt ten sprawdzi się doskonale dla fachowców, których odzież jest narażona na szybsze zużycie. Dzięki zastosowaniu wzmocnień w obszarze kolan będziesz cieszyć się dobrym stanem spodni roboczych przez dłuższy czas. Wodoodporne wzmocnienia aplikowane są w temperaturze 165°C przez 15 sekund. Możesz nanieść je profesjonalnie w dowolnym sklepie Blaklader na świecie, przy użyciu specjalistycznego urządzenia. Producent nie gwarantuje skutecznej aplikacji produktu przy użyciu innych urządzeń.

    Chcesz wiedzieć więcej o sprzęcie ochronnym? Odwiedź nasz blog!

    Szczegóły Produktu

    7330509473528
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.