3M

    Zestaw 3M 6800 maska całotwarzowa + filtr FS ZI35 P3 (1 para)

    679,99 zł
    Powiadom mnie o dostępności
    Ilość

      Obecnie brak na stanie

    Dostawa od 0 zł

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 204 punktów o wartości 20,00 zł

    Zestaw 3M 6800 maska całotwarzowa + filtr FS ZI35 P3 (1 para)

    Zestaw ochronny złożony z maski całotwarzowej 3M serii 6000 (dostępny wyłącznie rozmiar M - 6800) oraz kompletu (1 pary) filtrów ochronnych FS ZI35.

    Maska 3M 6800:
    Seria: 6000
    Rozmiar: M - 6800
    Waga: ok. 400 g
    Zawór wydechowy: TAK
    Wymagania: EN 140, szyba maski - EN 166

    Maska 3M 6800 służy do ochrony układu oddechowego przed cząstkami stałymi, rozbryzgiwaniem się cieczy, szkodliwymi oparami, pyłam, dymami i gazami. Wyposażona w podwójne gniazda elementów oczyszczających, które użytkownik może dobrać wg potrzeb. Maska wykonana z lekkiego materiału elastomerowego, dzięki czemu dobrze dopasowuje się do twarzy i jest łatwa w konserwacji. Poliwęglanowa szyba jest odporna na zarysowania i nie ogranicza pola widzenia. Dzięki wyposażeniu w zawór wydechowy Cool Flow, pod maską nie gromadzi się wilgoć i ciepło. Produkt wielokrotnego użytku.

    Filtr przeciwpyłowy FS ZI35:
    Model: FS-ZI35
    Klasa ochrony: P3
    Zakres użycia: 50xNDS
    Norma: EN 143:2000 ; EN 143:2000/A1:2006

    Filtr przeciwpyłowy FS ZI35 to produkt skuteczny w ochronie przeciwko wirusom i grzybom. Służy do ochrony przed zagrożeniami takimi jak aerozole cząstek stałych, pyły, dymy i mgły (do 50xNDS). Filtr mocowany za pomocą systemu bagnetowego, dzięki czemu jest kompatybilny z produktami 3M (6000, 7500). Skuteczność filtracji na poziomie 99%, klasa ochrony P3. Filtr jest lekki i komfortowy w użyciu, może być stosowany w ciągu więcej niż jednej zmiany roboczej.

    Zestaw 3M 6800 maska całotwarzowa + filtr FS ZI35 P3 (1 para) - cechy produktu:

    • zestaw skuteczny także w ochronie przed wirusami i grzybami,
    • maska całotwarzowa z szybą z poliwęglanu,
    • lekki i nowoczesny materiał,
    • nie ogranicza pola widzenia,
    • zawór wydechowy,
    • maska wielokrotnego użytku,
    • system złącza bagnetowego,
    • filtr o klasie ochrony P3,
    • skuteczność filtracji 99%,
    • kompatybilny z produktami 3M,
    • do stosowania w ciągu więcej niż jednej zmiany roboczej.

    Sprawdź inne dostępne produkty marki 3m w naszej ofercie!

    Szczegóły Produktu

    9999001249673

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji