Zestaw CAT czapka zimowa wełniana Logo + 6pak skarpetek
Cat

Zestaw CAT czapka zimowa wełniana Logo + 6pak skarpetek

134,99 zł
149,99 zł
-10%

Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 134,99 zł z dnia 02.10.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Kolor
  • Czarny
Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 13 punktów o wartości 1,00 zł

Zestaw Caterpillar, który wywoła uśmiech na każdej twarzy! Uniwersalna, wełniana czapka CAT Logo wraz z 6 parami długich skarpet CAT doskonale sprawdzi się podczas nadchodzącej zimy.

Cechy produktu:

  • wełniana czapka z logotypem producenta CAT,
  • 6 par skarpet ozdobionych logiem marki,
  • czapka i skarpetki w jednym rozmiarze,
  • skarpetki z elastycznym ściągaczem,
  • kod producenta: 1490006-901.

Zestaw Caterpillar doskonały na zimę. W jego skład wchodzą: uniwersalna czapka wełniana w prążki oraz 6 par skarpetek. Czapka, jak i skarpety ozdobione są logotypem producenta. Skarpetki posiadają elastyczny ściągacz, który zapobiega zsuwaniu się . Zestaw ten gwarantuje świetny komfort cieplny w chłodnie dni.

Zobacz inne zestawy prezentowe dostępne w naszej ofercie!

Szczegóły Produktu

Cat
9999001048238

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]