3M

Zestaw ochronny: hełm 3M G3000 CUV + wkładka chłodząca + nakładka na kask Ergodyne

119,99 zł
159,99 zł
-25%
Kolor
  • Żółty
  • Niebieski
  • Biały
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 10

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 12 punktów o wartości 1,00 zł

Ochrona przed wysoką temperaturą i szkodliwym promieniowaniem UV latem staje się koniecznością. Zestaw: hełm 3M i osłony Ergodyne sprawdzi się w pracy na świeżym powietrzu, jak również wszędzie tam, gdzie jesteśmy narażeni na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.

Cechy produktu:

  • zestaw złożony z hełmu ochronnego i osłon Ergodyne,
  • osłony regulują temperaturę ciała i chronią przed szkodliwym promieniowaniem UV,
  • niezbędny przy ekspozycji na słońce,
  • do stosowania także w pochmurne dni.


Gdy kask ochronny jest obowiązkiem na stanowisku pracy, szukamy różnych sposobów, aby choć trochę ochłodzić kark i szyję, i zabezpieczyć się przed promieniowaniem słonecznym. Krem z filtrem UV nie wystarczy. Aby wspomóc termoregulację ciała zastosuj produkty Ergodyne dołączone w zestawie. 3M G3000 CUV hełm ochronny połączyliśmy z akcesoriami, które zadbają o chłodzenie i osłonią ciało przed szkodliwymi promieniami UV. Wkładka chłodząca do kasku Ergodyne Chillits mocowana jest do pałąka wewnątrz kasku. Jej głównym zadaniem jest obniżanie temperatury głowy, a dzięki zastosowaniu chłodzącego ręcznika chroni także kark. Nakładka chłodząca na kask Ergodyne Chillits 6660, niczym kapelusz przeciwsłoneczny chroni oczy, a jednocześnie osłania kark i szyję. Produkty można stosować zamiennie lub razem - są mocowane na różne sposoby, więc przy ekstremalnym upale i nasłonecznieniu będą stanowiły doskonały duet do ochrony przed słońcem. Zestaw należy stosować zawsze, gdy zachodzi ekspozycja na słońce - szkodliwe promieniowanie dociera do skóry nie tylko w bezchmurne dni, ale również przy gorszej pogodzie. Nie lekceważ swojego bezpieczeństwa i zadbaj o ochronę przeciwsłoneczną.


Zobacz także czapki z daszkiem z naszej oferty!

Szczegóły Produktu

9999001327531
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.