3M

Zestaw ochronny: hełm 3M G3000 NUV + wkładka chłodząca + nakładka na kask Ergodyne

149,99 zł
189,99 zł
-22%
Kolor
  • Żółty
  • Niebieski
  • Biały
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 3

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 15 punktów o wartości 2,00 zł

Czy wiesz, że promieniowanie UV jest zagrożeniem nawet w pochmurne dni? Z pomocą przychodzi zestaw ochronny: hełm 3M oraz specjalistyczne osłony Ergodyne, które zadbają o regulację termiczną oraz osłonią Twój kark i szyję przed szkodliwym promieniowaniem. To niezbędnik fachowca pracującego na świeżym powietrzu!

Cechy produktu:

  • w zestawie hełm ochronny marki 3M oraz profesjonalne nakładki Ergodyne,
  • produkty zapewniają termoregulację i ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV,
  • konieczny przy ekspozycji na słońce,
  • do stosowania przez cały sezon, także w pochmurne dni.

Zestaw produktów dla każdego, kto musi pracować w kasku ochronnym. W ciepłe dni oraz przy stałej ekspozycji na słońce, zadbaj o ochronę przed przegrzaniem i przed szkodliwym promieniowaniem UV. Oprócz kremu z filtrem SPF zastosuj specjalne osłony Ergodyne, które łatwo połączysz z hełmem. 3M G3000 NUV hełm ochronny zestawiliśmy z profesjonalnymi produktami, które zadbają o Twoje bezpieczeństwo w sezonie wiosenno-letnim. Wkładka chłodząca do kasku Ergodyne Chillits 6717CT reguluje temperaturę wewnątrz kasku, a jednocześnie osłania kark. Nakładka chłodząca na kask Ergodyne Chillits 6660, która z wyglądu przypomina kapelusz przeciwsłoneczny, osłania twarz, kark i szyję. Oba produkty montuje się w różny sposób, dzięki czemu można stosować je zamiennie, ale także jednocześnie - docenisz to na pewno przy wysokich temperaturach, w słoneczne dni. Co ważne, o ochronie przeciwsłonecznej należy pamiętać także przy gorszej pogodzie, ponieważ szkodliwe promieniowanie UV dociera do nas nawet w pochmurne dni. Ten sezon rozpocznij od zadbania o własne bezpieczeństwo!


Zobacz także czapki z daszkiem, które założysz do pracy i na co dzień!

Szczegóły Produktu

9999001327562
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.