Esbit

    Zestaw prezentowy Esbit: termos Vacuum + termos obiadowy Food Jug

    234,98 zł
    254,98 zł
    -8%
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 25

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 70 punktów o wartości 7,00 zł

    Idealny upominek dla osób, które cenią sobie ciepły posiłek podczas przerwy w pracy. Zestaw termosów Esbit zapakowany w dedykowaną torbę z logo Baltic BHP ucieszy każdego profesjonalistę.


    Zestaw termosów Esbit - renomowanego producenta wyróżniającego się na tle konkurencji niezrównaną jakością i wytrzymałością produktów. Termosy Esbit zachowują optymalną temperaturę zawartości nawet przez cały dzień. Termos Esbit Vacuum w kolorze czarnym, o pojemności 1 l, został wyposażony w dwa kubki. Termos obiadowy Esbit Food Jug pomieści aż 500 ml, a jego nakrętka z powodzeniem zastąpi miskę. Tak skomponowany zestaw pozwoli na zastąpienie szybkich przekąsek pełnowartościowym posiłkiem, ułatwiając utrzymanie zdrowej diety i sprawiając, że przerwa od pracy będzie jeszcze większą przyjemnością. Do zestawu dołączamy torbę prezentową z logo Baltic BHP.


    Sprawdź także inne zestawy prezentowe.

    Szczegóły Produktu

    9999001272251
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.