grafika-zwrot.png

Procedura przygotowania paczki do zwrotu

  1. Upewnij się, że na Twoim koncie klienta podałeś prawidłowe dane. Jeśli informacje takie jak adres, numer konta bankowego wymagają poprawy zrób to przed wysłaniem zwrotu. 
  2. Zapakuj zwracany produkt do opakowania transportowego (karton, foliopak), dołącz wszystkie akcesoria które były dołączone do produktu. 
  3. Wydrukuj kartę zwrotu i włóż ją do paczki.
  4. Dokładnie opisz paczkę "Balticbhp.pl Dział Zwrotów", umieść na paczce numer zwrotu (znajdziesz go na koncie klienta w zakładce zwroty produktów). 
  5. Upewnij się, że podałeś poprawny numer konta do zwrotu. Jeśli podasz błędny numer rachunku, wykonamy przelew na konto podane w formularzu elektronicznym. 
  6. Zabezpiecz przesyłkę w taki sposób, żeby dotarła do nas bezpiecznie bez uszkodzeń. Unikniesz niepotrzebnych opóźnień w przetworzeniu zwrotu.
  7. Wybierz sposób w jaki chcesz odesłać do nas paczkę: a. odsyłasz paczkę na swój koszt dowolnym przewoźnikiem, b. korzystasz z portalu www.szybkiezwroty.pl i zwracasz produkt przez paczkomaty.
  8. Wyślij przesyłkę zachowując potwierdzenie nadania (lub kod zwrotu do paczkomatów).

Popularne pytania dotyczące zwrotu

Wysłałem zwrot, według historii śledzenia paczka jest już doręczona do odbiorcy. Dlaczego nie dostałem jeszcze zwrotu?

Nasz magazyn na bieżąco przyjmuje przesyłki ze zwrotami. Pamiętaj jednak, że historia śledzenia paczki dostarczana przez przewoźnika nie zawsze pokrywa się z rzeczywistym przebiegiem doręczenia. Zdarzają się przesyłki, których historia doręczenia wskazuje status "doręczona", podczas gdy paczka została zgubiona. Jeśli nie otrzymałeś żadnego powiadomienia w ciągu 7 dni od odesłania produktu, skontaktuj się z nami i zapytaj o status zwrotu. 

Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zwrotu przez Balticbhp ale nadal nie mam pieniędzy na koncie. Co mam zrobić?

Jeśli zwrot został przyjęty przez nas przyjęty a Ty po 3-4 dniach roboczych nie otrzymałeś zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę mailową oraz wiadomości sms. Prawdopodobnie brakuje nam wymaganych informacji do przetworzenia zwrotu.