Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) masz 14 dni* na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Mając na uwadze komfort naszych Klientów, dobrowolnie wydłużyliśmy termin na odstąpienie od umowy aż do 101 dni*, przy czym wydłużony termin przysługuje Klientom zarejestrowanym w Sklepie i dotyczy wyłącznie produktów nieużywanych, w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi elementami zabezpieczającymi, które znajdowały się na produkcie w chwili objęcia go w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.

Jak szybko zwrócić produkt:

FORMULARZ ZWROTU

ZWROT DLA ZAREJESTROWANYCH

ZWROT DLA NIEZAREJESTROWANYCH

Jak szybko nadać paczkę ze zwrotem:

ZWRÓĆ PRZEZ PACZKOMAT

ZWRÓĆ KURIEREM


Adres do wysyłki zwrotów:

Baltic Enterprise Dział Zwrotów

Piłsudskiego 40

67-100 Nowa Sól



Popularne pytania odnośnie zwrotów:

Spis pytań:

1. Z jakich opcji bezpłatnego zwrotu mogę skorzystać?

2. Jak dokonać wymiany?

3. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?

4. W jakiej formie otrzymam zwrot?

5. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu ?

Odpowiedzi:

1. Z jakich opcji bezpłatnego zwrotu mogę skorzystać?

Zwróć paczkę przez paczkomaty InPost. Możesz skorzystać z portalu szybkiezwroty.pl by bezpłatnie zwrócić przesyłkę.

2. Jak dokonać wymiany?

Wymianę produktu możesz zrealizować przez zwrot produktu i złożenie nowego zamówienia. Możesz od razu dokonać płatności za towar na który chcesz wymienić zwracany produkt lub poczekać na zwrot środków. Niestety nie możemy zrealizować wymiany na zasadzie wymiany towar za towar

3. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?

Zwrot środków nastąpi w terminie około 3-4 dni od momentu otrzymania kompletnych informacji przez nasz dział zwrotów oraz otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem. 

4. W jakiej formie otrzymam zwrot?

Zwrot otrzymasz w taki sposób w jaki dokonałeś płatności. Jeśli płaciłeś za zamówienie przez Przelewy24.pl wówczas zwrócimy środki za pośrednictwem tego portalu i otrzymasz je na swoje konto bankowe. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem, środki zwracamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.

5. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu ?

Twój zwrot nie zostanie przetworzony jeśli został wykonany po terminie. 



Szybkie zwroty - jak dokonać zwrotu?

Zwrotu produktów możesz dokonać na własną rękę, jednak aby ułatwić Ci odstąpienie od umowy oferujemy także dodatkowe, bezpłatne formy zwrotu. Możesz skorzystać z naszego panelu Szybkiezwroty.pl, gdzie w kilku prostych krokach nadasz przesyłkę ze zwrotem przez jeden z ponad 1 100 paczkomatów w całej Polsce - szybko, wygodnie i bez kolejek! Zgłoś zwrot na platformie www.szybkiezwroty.pl i postępuj wg instrukcji.

Przejdź do szybkich zwrotów     


Jak dokonać zwrotu przez szybkiezwroty.pl?

  1. Wejdź na stronię www.szybkiezwroty.pl i wybierz z listy sklepów Balticbhp.
  2. Uzupełnij formularz: numer zamówienia, Twoje dane, a także powód zwrotu i opis, a następnie wyślij zgłoszenie.
  3. Wypełnij dobrowolny formularz odstąpienia i dołącz go do paczki.
  4. Po zaakceptowaniu przesyłki otrzymasz numer nadawczy - umieść go na paczce ze zwrotem.
  5. Podejdź do najbliższego paczkomatu i nadaj swoją przesyłkę zwrotną.
  6. Czekaj na potwierdzenie przyjęcia zwrotu przez nasz magazyn oraz na zwrot środków.


Jeśli zwracasz więcej niż 1 paczkę, do każdej wygeneruj osobny kod nadania i umieść w osobnych skrytkach paczkomatu.

*szczegółowe informacje oraz zasady odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie - §9 Odstąpienie od umowy sprzedaży. Termin odstąpienia 101 dni nie dotyczy produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie oraz Klientów nie będących Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym i Klientów niezarejestrowanych w Sklepie.