Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) masz 14 dni* na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Mając na uwadze komfort naszych Klientów, dobrowolnie wydłużyliśmy termin na odstąpienie od umowy aż do 101 dni*, przy czym wydłużony termin przysługuje Klientom zarejestrowanym w Sklepie i dotyczy wyłącznie produktów nieużywanych, w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi elementami zabezpieczającymi, które znajdowały się na produkcie w chwili objęcia go w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
Formularz zwrotuAdres do zwrotuJak nadać paczkęPopularne pytania
Jak szybko zwrócić produkt:
Udostępniamy dla naszych klientów bezpieczny i szybki elektroniczny formularz zwrotu. Nie musisz ręcznie wypisywać formularza. Wystarczy że uzupełnisz niezbędne pola w formularzu elektronicznym. Pamiętaj, że im więcej informacji nam podasz tym szybciej przetworzymy zwrot.
Gdzie odesłać produkt?
Zaadresuj paczkę na ten adres:
Baltic Workwear sp. z o.o. Dział Zwrotów i Reklamacji ul. Piłsudskiego 40 67-100 Nowa Sól
Pamiętaj, nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem oraz paczek wysłanych do paczkomatu. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki na wypadek problemów z doręczeniem i koniecznością złożenia reklamacji.
Pamiętaj, że informacje o śledzeniu paczki podane na stronie kuriera, którym wysłałeś paczkę mogą nie pokrywać się z rzeczywistą historią doręczenia paczki. Paczki ze zwrotami są przyjmowane na nasz magazyn, skanowane i monitorowane, o ile fizycznie kurier doręczy je do naszego magazynu.
Jak możesz nadać do nas zwrot?
Udostępniamy dwa sposoby na darmowy zwrot produktu:
Możesz skorzystać z portalu szybkiezwroty.pl w którym bezpłatnie zwrócisz przesyłkę używając paczkomatu. Pamiętaj by umieścić numer zwrotu na paczce oraz opisać paczkę jako zwrot. Zachowaj kod zwrotu na wypadek konieczności złożenia reklamacji.
Możesz skorzystać z darmowego zwrotu za pośrednictwem firmy GLS. Po zgłoszeniu zwrotu kurier odbierze od Ciebie paczkę i doręczy ją do naszego magazynu. Odbiór trwa zazwyczaj 1-2 dni robocze. Dostawa do naszego magazynu trwa zazwyczaj 1-2 dni robocze od odebrania paczki od Ciebie. Zachowaj potwierdzenie przekazania paczki kurierowi na wypadek konieczności złożenia reklamacji.
Popularne pytania odnośnie zwrotów:
Spis pytań:
1. Z jakich opcji bezpłatnego zwrotu mogę skorzystać?
2. Jak dokonać wymiany?
3. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
4. W jakiej formie otrzymam zwrot?
5. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu ?
Odpowiedzi:
1. Z jakich opcji zwrotu mogę skorzystać?
Zwróć paczkę dogodnym dla Ciebie sposobem, możesz skorzystać z usług poczty, paczkomatów lub kuriera.
2. Jak dokonać wymiany?
Wymianę produktu możesz zrealizować przez zwrot produktu i złożenie nowego zamówienia. Możesz od razu dokonać płatności za towar na który chcesz wymienić zwracany produkt lub poczekać na zwrot środków. Niestety nie możemy zrealizować wymiany na zasadzie wymiany towar za towar.
3. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
Zwrot środków nastąpi w terminie około 3-4 dni od momentu otrzymania kompletnych informacji przez nasz dział zwrotów oraz otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.
4. W jakiej formie otrzymam zwrot?
Zwrot otrzymasz w taki sposób w jaki dokonałeś płatności. Jeśli płaciłeś za zamówienie przez Przelewy24.pl wówczas zwrócimy środki za pośrednictwem tego portalu i otrzymasz je na swoje konto bankowe. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem, środki zwracamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
5. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu ?
Twój zwrot nie zostanie przetworzony, jeśli został wykonany po terminie.
*szczegółowe informacje oraz zasady odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie