Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) masz 14 dni* na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Mając na uwadze komfort naszych Klientów, dobrowolnie wydłużyliśmy termin na odstąpienie od umowy aż do 101 dni*, przy czym wydłużony termin przysługuje Klientom zarejestrowanym w Sklepie i dotyczy wyłącznie produktów nieużywanych, w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi elementami zabezpieczającymi, które znajdowały się na produkcie w chwili objęcia go w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
Jak szybko zwrócić produkt:
Gdzie odesłać produkt?
Baltic Enterprise Dział Zwrotów
Piłsudskiego 40
67-100 Nowa Sól
Jak możesz nadać do nas zwrot?
Popularne pytania odnośnie zwrotów:
Spis pytań:
1. Z jakich opcji bezpłatnego zwrotu mogę skorzystać?
2. Jak dokonać wymiany?
3. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
4. W jakiej formie otrzymam zwrot?
5. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu ?
Odpowiedzi:
1. Z jakich opcji zwrotu mogę skorzystać?
Zwróć paczkę dogodnym dla Ciebie sposobem, możesz skorzystać z usług poczty, paczkomatów lub kuriera.
2. Jak dokonać wymiany?
Wymianę produktu możesz zrealizować przez zwrot produktu i złożenie nowego zamówienia. Możesz od razu dokonać płatności za towar na który chcesz wymienić zwracany produkt lub poczekać na zwrot środków. Niestety nie możemy zrealizować wymiany na zasadzie wymiany towar za towar.
3. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
Zwrot środków nastąpi w terminie około 3-4 dni od momentu otrzymania kompletnych informacji przez nasz dział zwrotów oraz otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.
4. W jakiej formie otrzymam zwrot?
Zwrot otrzymasz w taki sposób w jaki dokonałeś płatności. Jeśli płaciłeś za zamówienie przez Przelewy24.pl wówczas zwrócimy środki za pośrednictwem tego portalu i otrzymasz je na swoje konto bankowe. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem, środki zwracamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
5. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu ?
Twój zwrot nie zostanie przetworzony, jeśli został wykonany po terminie.
*szczegółowe informacje oraz zasady odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie - §9 Odstąpienie od umowy sprzedaży. Termin odstąpienia 101 dni nie dotyczy produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie oraz Klientów nie będących Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym i Klientów niezarejestrowanych w Sklepie.