Zamówienia

Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?
Tak, na wszystkie produkty wystawiamy fakturę VAT. Pamiętaj jednak, że Twoim obowiązkiem jest zgłoszenie chęci otrzymania faktury podczas składania zamówienia. Jeśli podasz niekompletne dane, nasze biuro wystawi paragon. Zgodnie z obowiązującymi od 2020 r. przepisami nie mamy możliwości wystawienia faktury do paragonu, który nie zawiera numeru NIP nabywcy, dlatego jeśli nie zaznaczysz chęci otrzymania faktury przy składaniu zamówienia, nie otrzymasz od nas faktury VAT. Jeśli posiadasz konto Klienta w naszym sklepie, po odebraniu przesyłki fakturę pobierzesz w zakładce "Historia zamówień". Jeśli nie jesteś zarejestrowanym Klientem, możesz pobrać fakturę ze swojego zamówienia w systemie Baselinker. Fakturę dostaniesz także na adres e-mail podany w zamówieniu.


Podałem niepoprawne dane do faktury - co robić?
Jeśli faktura nie została jeszcze wystawiona - prześlij nam poprawne dane. Jeśli faktura została wystawiona na niepoprawne dane - prześlij nam notę korygującą do faktury, z poprawnymi danymi.


Jak mogę anulować zamówienie?
Nie ma możliwości anulowania zamówień opłaconych lub doręczanych za pobraniem. W takim wypadku możesz skorzystać z możliwości zwrotu lub odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera. Środki za zakup otrzymasz zgodnie z naszą procedurą zwrotu. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, po 3 dniach zostanie anulowane.


Gdzie jest moje zamówienie?
Wysyłamy automatyczne powiadomienia dotyczące statusu realizacji zamówień. Gdy paczka otrzyma etykietę przewoźnika, dostaniesz od nas numer listu przewozowego do śledzenia przesyłki. Status przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie, wyszukując po numerze listu przewozowego w systemie Twojego przewoźnika. Adresy stron znajdziesz w zakładce śledzenie przesyłki. Możesz też skontaktować się z infolinią przewoźnika (opłata wg stawki operatora) - w ten sposób szybko otrzymasz informację o statusie przesyłki.
GLS: +48 46 814 82 20 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 7:00-15:00).
InPost: 722 444 000 lub 746 600 000 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-22:00, w soboty w godzinach 8:00-21:00, w niedziele w godzinach 8:00-18:00 oraz w Święta w godzinach 8:00-16:00)).


Nie udało mi się odebrać zamówienia - co teraz?
Nieodebrane zamówienia wracają do naszego magazynu i nie zostaną wysłane ponownie. Dział zwrotów dokona zwrotu środków za zakup. Aby otrzymać produkty, należy złożyć nowe zamówienie.

Zwroty i reklamacje

Jak mogę zwrócić produkt?
Zwrot w Baltic BHP jest niezwykle prosty! Wystarczy w koncie klienta przejść do zakładki zwroty, wygenerować dokument i nadać przesyłkę w dowolnym paczkomacie. Pamiętaj o przestrzeganiu terminu na zwrot - wszystkie informacje znajdziesz w zakładce zwroty oraz w naszym regulaminie. Gdy Twój zwrot dotrze do naszego magazynu, otrzymasz powiadomienie.

Drugą z możliwości jest zgłoszenie zwrotu bezpośrednio na platformie www.szybkiezwroty.pl - po uzupełnieniu prostego formularza wyślesz zgłoszenie zwrotu, a następnie otrzymasz kod do nadania przesyłki w dowolnym paczkomacie.


Ile mam czasu na zwrot?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. W Baltic BHP wiemy, że czasami potrzebujesz więcej czasu na decyzję, dlatego Klientom zarejestrowanym w sklepie oferujemy także zwrot w ciągu 101 dni od dnia otrzymania przesyłki. Chcąc skorzystać z wydłużonego czasu na zwrot pamiętaj, że zwracany produkt musi posiadać oryginalne metki, oryginalne opakowanie i elementy zabezpieczające oraz nie może nosić śladów użytkowania. Wszystkie informacje na temat zasad odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.


Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony produkt?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, czekając przy tym aż zwracany produkt dotrze do naszego magazynu. Każdy produkt przechodzi weryfikację w magazynie pod kątem śladów użytkowania, a następnie jest kierowany do zwrotu pieniędzy. Zwroty realizujemy najczęściej w ciągu kilku dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki, tą drogą, jaką opłacono zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś zwrotu w ciągu 14 dni prosimy, skontaktuj się z nami! 


Nie dodałem formularza zwrotu do przesyłki zwrotnej - co teraz?
Formularz zwrotu nie jest dokumentem obowiązkowym, jednak znacznie ułatwia identyfikację paczki w naszym magazynie. Jeśli nie będziemy mieli wystarczających informacji do dokonania zwrotu, podejmiemy próbę kontaktu. Jeśli nie otrzymałeś zwrotu za produkt w terminie 14 dni, skontaktuj się z nami, prawdopodobnie nie mamy wymaganych informacji by przetworzyć zwrot.


Chcę wymienić produkt na inny rozmiar - jak to zrobić?
Możesz skorzystać ze zwrotu produktu, a następnie zamówić właściwy rozmiar, jeśli jest dostępny.


Czy produkty są objęte gwarancją?
Przysługują Ci prawa z tytułu rękojmi, co oznacza, że w ciągu 2 lat od zakupu możesz złożyć reklamację na produkt. W celu złożenia reklamacji przejdź do zakładki reklamacje. Na etapie składania reklamacji nie musisz wysyłać reklamowanego produktu do naszego magazynu, Dział Reklamacji poprosi o to dopiero gdy reklamacja rozstanie rozpatrzona.


Jak złożyć reklamację? Ile mam na to czasu?
Aby złożyć reklamację przejdź do naszego formularza w zakładce reklamacje - znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje. Reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat od zakupu, zachęcamy aby robić to niezwłocznie po zauważeniu wady. Nie wiem, czy mogę zareklamować wadę, która wystąpiła w produkcie. Do każdej reklamacji podchodzimy z należytą starannością, traktując każdy przypadek indywidualnie. Zgłoszenie reklamacji jest darmowe, dlatego jeśli masz wątpliwości - załóż zgłoszenie, a my zajmiemy się resztą!


Produkty

Rozmiar, którego szukam jest niedostępny.
Na stronie internetowej naszego sklepu prezentujemy aktualne stany magazynowe produktów - jeśli dany rozmiar nie jest dostępny, oznacza to, że nie mamy go aktualnie w magazynie. Zapisz się do powiadomienia o dostępności produktu, a otrzymasz od nas wiadomość, gdy tylko produkt się pojawi! Niestety zwykle nie mamy możliwości dokładnego oszacowania, kiedy produkt pojawi się w naszym magazynie.


Czy mogę zamówić produkt, którego nie macie w ofercie?
Niestety nie ma takiej możliwości, w sklepie internetowym prezentujemy całą naszą ofertę dostępną do zamówienia.


Czy mogę zamówić odzież z oferty Baltic BHP z logo mojej firmy?
To świetny pomysł! Zajmujemy się znakowaniem odzieży poprzez haft lub nadruk (sitodruk, folia wgrzewana, flock oraz flex). Aby nanieść swoje logo na odzież z naszej oferty przygotuj plik graficzny (.pdf, .cdr, .ai, .svg) i wyślij go na adres print@balticenterprise.pl. Zamówienie produktów złożysz mailowo, nie zamawiaj produktów do znakowania bezpośrednio przez stronę internetową sklepu. Czas oczekiwania na realizację usługi zależy od dostępności produktów do znakowania oraz od wielkości zamówienia. Pamiętaj, że nie masz możliwości zwrotu znakowanej odzieży. 


Płatność i dostawa

Czy wysyłacie za granicę?
Tak, jednak obowiązują wtedy wyższe koszty wysyłki i nie oferujemy darmowej dostawy.


Jaki jest koszt i formy dostawy?
Oferujemy kilka form dostawy, abyś mógł wybrać tę najwygodniejszą dla Ciebie! Wszystkie informacje o formach i kosztach dostawy znajdziesz w zakładce dostawa.


Jakie są formy płatności? Czy mogę zapłacić przez BLIK?
Oferujemy kilka form bezpiecznych płatności - wszystkie informacje znajdziesz w zakładce płatności. Płatność przez BLIK jest możliwa przy wyborze Przelewy24.


Mam problem z opłaceniem zamówienia.
Jeśli nie nastąpiło przekierowanie do systemu natychmiastowych płatności bądź zamknąłeś stronę przeglądarki, skontaktuj się z nami aby wznowić płatność.

Pozostałe

Jaki rabat otrzymam na zakupy?
Jeśli jesteś członkiem Baltic Club, możesz liczyć na stały rabat na Twoje zakupy - po zapisaniu się do klubu otrzymałeś na pewno swój indywidualny kod rabatowy. Aktualne kody rabatowe sprawdzisz też na stronie Balticbhp kody rabatowe. Zobacz także jak zdobywać punkty Baltic Club - zamienisz je na środki do wykorzystania w naszym sklepie!


Gdzie znajdę informacje o aktualnych promocjach?
Wszystkie promocje znajdziesz w naszym newsletterze - zapisz się poprzez zakładkę newsletter! Dodatkowo informujemy o nich w naszych mediach społecznościowych: na Facebooku i Instagramie.


Wolę zakupy w sklepie stacjonarnym - gdzie go znajdę?
Nasze sklepy czekają na Ciebie w Poznaniu oraz w Sosnowcu. Pamiętaj, że asortyment w sklepach może być węższy od tego na stronie internetowej. Jeśli chcesz upewnić się co do dostępności interesujących Cię produktów, skontaktuj się z naszymi doradcami: sklep BHP Poznań / sklep BHP Sosnowiec.


Jak można się z Wami skontaktować? Jak długo czekać na odpowiedź?
Staramy się, abyś znalazł kompletne informacje w sekcji pytań i odpowiedzi. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, odezwij się do nas mailowo na adres bok@balticenterprise.pl. Dokładamy wszelkich starań aby udzielać odpowiedzi w ciągu 24 godzin.