Opinie o produktach w Balticbhp.pl - jak działają?

W BalticBHP stawiamy na rozwój przez strategię omnichanel, co oznacza że nasi Klienci mają możliwość zakupu produktów w różnych kanałach sprzedaży zarówno online, w sklepach stacjonarnych, za pośrednictwem działów handlowych - tak jak jest im wygodniej.

Z tego powodu, opinie o produkcie mogą być dodawane przez użytkowników którzy kupili produkty w różnych kanałach sprzedaży nie tylko w naszym sklepie internetowym i nie weryfikujemy czy opinia umieszczona na sklepie jest powiązana z zakupem. Dzięki temu umożliwiamy też ocenę produktów naszym nowym Klientom, którzy chcą podzielić się swoimi wrażeniami na temat produktu ale kupili go wcześniej w innym miejscu. 

Czy opinie są edytowane? 

Opinie o produktach w naszym sklepie są poddawane zatwierdzeniu przez administratora, by uniknąć opublikowania opinii o treści naruszającej zasady kulturalnej wypowiedzi. Publikujemy opinie niezależnie od tego czy są pozytywne czy negatywne. Nie zatwierdzamy jednak opinii które zwyczajnie nie nadają się do publikacji w Internecie. Wierzymy, że zadaniem oceny produktu jest pomoc w podjęciu decyzji zakupowej - a w tym przydatne są zarówno opinie pozytywne jak i negatywne.

Czy na opinie mają wpływ umowy zawarte z dystrybutorami? 

Zdecydowanie nie. Opinie są dla nas ważną częścią komunikacji między naszymi Klientami i żadne zawierane przez Balticbhp.pl umowy nie mają wpływ na bardziej lub mniej przychylne traktowanie opinii o produktach.

Czy opinie są sponsorowane? 

Opinie nie są w żaden sposób sponsorowane, ani kupowane. Jednak nagradzamy naszych klientów za wysiłek i zaangażowanie dlatego każdy klient, który zakupił w Balticbhp.pl produkt i dodał opinie otrzymuje od nas kupon rabatowy. Kupony są przydzielane bez względu na to czy opinia jest pozytywna czy negatywna.