Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie jak najszybciej trafiło w Twoje ręce! Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia - z reguły zamówienia wysyłamy w ciągu 24 h, w dni robocze od poniedziałku do piątku, a o każdym etapie realizacji informujemy poprzez wiadomość e-mail. Czas dostawy przesyłki zależy od wybranego przewoźnika. Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą koszt oraz przewidywany czas dostawy. Przypominamy, że na czas dostawy wpływ ma także wybrana forma płatności - w przypadku przelewów tradycyjnych zamówienia realizujemy dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.

Forma dostawyKoszt dostawy bruttoDarmowa wysyłka*Przewidywany czas dostawy
Kurier DPD (przedpłata)14,99 złOd 1000 zł1 dzień roboczy
Kurier DPD (pobranie)16,33 złOd 1000 zł1 dzień roboczy
Paczkomaty InPost (przedpłata)13,52 złOd 500 złdo 2 dni roboczych
Paczkomaty InPost (pobranie)17,22 złOd 500 złdo 2 dni roboczych
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Poznaniu0 złnie dotyczydo 2 dni roboczych
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Nowej Soli0 złnie dotyczydo 2 dni roboczych
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Sosnowcu0 złnie dotyczydo 2 dni roboczych
*Darmowa wysyłka obejmuje wyłącznie zamówienia o określonej wartości brutto, większej lub równej kwocie podanej w tabeli. Wartość brutto zamówienia wymagana do darmowej wysyłki może się różnić w zależności od wybranej formy dostawy i może zostać zmieniona w dowolnym momencie. Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajdziesz w Regulaminie.

Po nadaniu przesyłki otrzymasz od nas numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz sprawdzić jej status w sekcji śledzenie przesyłki. Jeśli status Twojej przesyłki nie zmienił się od 5 dni roboczych, a przewoźnik nie skontaktował się z Tobą - odezwij się do nas. Pamiętaj, że nie ma możliwości ponownej wysyłki paczki, która nie została odebrana. W przypadku kuriera - podejmie on dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku dostawy do paczkomatu InPost masz 48 godzin na odebranie przesyłki. Zamawiając z odbiorem osobistym sklepie, na odebranie zamówienia masz 3 dni robocze od momentu otrzymania powiadomienia. Jeżeli zamówienie wróci do naszego magazynu, zostanie potraktowane jako zwrot - otrzymasz środki za zakup.

Jeśli pilnie potrzebujesz jakiegoś produktu, np. ze względu na prowadzoną kontrolę lub audyt w zakładzie pracy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wiemy jak ważne jest, by pracownicy posiadali w takich sytuacjach niezbędne środki ochrony indywidualnej. Dlatego w sytuacjach kryzysowych jesteśmy gotowi by pomóc.