Diggers

Nakolanniki robocze profesjonalne DK-781

299,99 zł
544,99 zł
-45%
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 12

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 30 punktów o wartości 3,00 zł

Czy wiesz, że niemal 50% problemów z kolanami wśród pracowników budowlanych spowodowana jest niestosowaniem nakolanników ochronnych?

Nakolanniki robocze profesjonalne DK - cechy produktu :

  • wytrzymała skorupa z zewnątrz, miękka i wygodna poduszka żelowa od strony kolana,
  • zewnętrzny materiał skorupy odporny na przetarcie i uszkodzenia mechaniczne,
  • stabilizują staw kolanowy,
  • guma antypoślizgowa,
  • konstrukcja z pianki i żelowej wkładki,
  • pasy na rzep które są elastyczne doskonale dopasowują się do każdej pozycji,
  • bardzo łatwy sposób zakładania i ściągania,
  • najwyższy poziom stabilizacji kolana również podczas poruszania się,
  • utrzymują kolano w odpowiedniej pozycji w każdych warunkach,
  • spełniają wymagania normy EN 14404 (typ 2 poziom 1),
  • kod producenta: DK-DIG Diggers.


Nakolanniki profesjonalne DK to produkt dla klientów ceniących sobie bezpieczeństwo oraz poszukujących korzystnej ceny.


Chcesz wiedzieć więcej o sprzęcie ochronnym? Zajrzyj do naszego bloga!

Szczegóły Produktu

5425009852781
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.