Nakolanniki Snickers 9119 D30 Lite
Do długotrwałej pracy na kolanach.
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Przeznaczone do prac podłogowych nakolanniki Snickers 9119 zapewniają wysoki poziom ochrony przy długotrwałej pracy w pozycji klęczącej.
Wykonane z materiału D30® Lite nakolanniki Snickers zabezpieczają kolana w czasie długotrwałej pracy w pozycji klęczącej. Innowacyjne tworzywo zwiększa wytrzymałość ochraniaczy, dzięki czemu nie tylko lepiej chronią kolana, ale także na dłużej zachowują swój kształt. Nakolanniki robocze 9119 pochłaniają wstrząsy, ale też chronią przed żwirem, gruzem, gwoźdźmi i innymi zagrożeniami na stanowisku pracy. Dzięki zakrzywionej konstrukcji dobrze dopasowują się do kolana i pozostają na swoim miejscu. Te lekkie i ergonomiczne nakolanniki spełniają wymagania normy EN 14404 (typ 2, poziom 1).
Nakolanniki Snickers 9119 D30 Lite cechy produktu:
- wykonane z materiału D30® Lite,
- lekkie i ergonomiczne,
- wytrzymałe,
- chronią przed uderzeniami, pochłaniają wstrząsy,
- zakrzywiona konstrukcja dla lepszego dopasowania,
- spełniają wymagania normy EN 14404.
Nie wiesz które nakolanniki wybrać? Sprawdź nasz poradnik:
Zobacz wszystkie nakolanniki robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 6275 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: