• Nakolanniki Snickers 9169 D30 Ergo
  • Nowy

Nakolanniki Snickers 9169 D30 Ergo

249,99 zł
Oszczędzasz: -8%
229,99 zł
Regularna cena: 249,99 zł Najniższa cena: 229,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  23 punktów  o wartości  4,60 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Ergonomiczna, zaawansowana konstrukcja i wytrzymałe tworzywo D30 sprawiają, że nakolanniki Snickers 9169 zapewniają wyjątkową ochronę kolan.


Zaprojektowane dla optymalnej ochrony kolan nakolanniki 9169 wyróżniają się ergonomicznym kształtem i trwałością.  Ochraniacze wykonane z materiału D30 chronią przed żwirem, gwoźdźmi i innymi zagrożeniami na stanowisku pracy, a dodatkowo amortyzują wstrząsy. Nakolanniki robocze 9169 nie odkształcają się i można je prać w pralce - nie trzeba pamiętać o ich wyciągnięciu przed praniem spodni roboczych. Model ten jest dostosowany do systemu ochrony kolan KneeGuard, a dzięki doskonałemu dopasowaniu utrzymuje się na właściwej pozycji. Produkt spełnia wymagania normy EN 14404 (typ 2, poziom 1).

Nakolanniki Snickers 9169 D30 Ergo cechy produktu:

  • ergonomiczny kształt,
  • trwały materiał D30,
  • ochrona przed uderzeniami, żwirem i innymi zagrożeniami,
  • amortyzacja wstrząsów,
  • nie odkształcają się,
  • możliwość prania w pralce,
  • doskonałe dopasowanie,
  • dostosowane do systemu KneeGuard,
  • spełniają wymagania normy EN 14404.

Zobacz wszystkie nakolanniki robocze w ofercie Baltic BHP!

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Osoba odpowiedzialna:

Hultafors Group Poland Sp. z o.o.

ul. SANTOCKA 39

Szczecin 71-083

tel. +48 22 2951287

info@hultaforsgroup.pl