Komin Snickers 9054 Flexiwork
Komin Snickers 9054 Flexiwork
Materiał: 92% poliamid, 8% elastan
Rozmiar: uniwersalny
Nr katalogowy: 9054
Komin Snickers 9054 Flexiwork - chroń szyję przed chłodem
Jeśli poszukujesz wielofunkcyjnego komina który będzie w stanie zastąpić zarówno czapkę jak i szalik - mamy dla Ciebie rozwiązanie. Ciepły, wygodny, bezszwowy komin firmy Snickers Workwear. Dodatkowo niezwykle elastyczny, wystarczy przeciągnąć go przez głowę i zapomnieć o chłodzie. Specjalna tkanina w kominie Snickers 9054 Flexiwork zabezpiecza również przed siarczystym mrozem jak i podmuchami wiatru. Twoja szyja jest bezpieczna. Komin wykonany jest z cienkiego poliamidu z elastanem dzięki czemu jest niezwykle elastyczny i zabezpiecza przed podmuchami wiatru mimo bardzo cienkiego materiału, na komin zostało również naniesione logo producenta, jasno dające do zrozumienia, że osoba nosząca komin dba o jakość wykonania produktów których używa.
Komin Snickers 9054 Flexiwork cechy produktu:
- wykonany w technologii bezszwowej,
- dobra odchylność i izolacja termiczna,
- niezwykle elastyczny.
Sprawdź również inne produkty Snickers Workwear w ofercie balticbhp.pl!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kominiarka Termoaktywna Snickers 9052 FlexiWork
Często wybierane do tego produktu: