Kominiarka termoaktywna Brubeck
Skład: 71% poliamid, 29% poliester
Warstwa wewnętrzna wykonana z poliestru doskonale transportuje wilgoć do drugiej warstwy, która ma za zadanie odprowadzić ją na zewnątrz. Poliamid zawarty w warstwie zewnętrznej pełni funkcję termoizolacyjną oraz jest odporny na bakterie i grzyby co zapewnia długotrwały komfort użytkowania.
Kominiarka termoaktywna Brubeck - idealna na zimowe aktywności
Połączenie mocnych włókien poliestrowych z rozciągliwym poliamidem zapewnia ochronę przed otarciami i czynnikami zewnętrznymi oraz odpowiada za idealne dopasowanie do kształtu głowy i szyi. Kołnierz chroniący okolice podbródka przed otarciami, a także wiatrem i chłodem Delikatna dzianina o strukturze siatki w obszarze nosa i ust zapewnia prawidłową cyrkulację powietrza oraz odprowadzanie wilgoci i nie ogranicza słyszalności kominiarka znajduje zastosowanie zarówno w pracy, jak i w sportach zimowych. Testowana na zawartość szkodliwych dla zdrowia substancji zgodnie ze standardami OEKO-TEX® Standard 100.
Zobacz także inne kominy i kominiarki robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodnie robocze monterskie Snickers 6251 Allroundwork luźno dopasowane
Często wybierane do tego produktu: