Ogrodniczki robocze Snickers 6051 Stretch AllroundWork
Wysokiej jakości spodnie na szelkach 6051 Stretch z kolekcji AllroundWork marki Snickers Workwear zapewnią Ci doskonałą swobodę ruchu oraz komfort pracy nawet przez cały dzień.
Cechy produktu:
- solidne panele z 4-kierunkowego stretchu,
- kieszenie na nakolanniki KneeGuard wzmocnione Cordurą®,
- zasuwana kieszeń na piersi,
- materiał: 53% poliester, 47% bawełna o gramaturze 237 g/m2,
- wzmocnienia: 100% poliester o gramaturze 250 g/m2,
- kod producenta: 6051.
Ogrodniczki robocze Snickers 6051 Stretch z serii AllroundWork wykonane są z połączenia wytrzymałego poliestru oraz miękkiej bawełny. Na wysokości pasa wyposażone są w elastyczny ściągacz. Panele z 4-kierunkowego stretchu z tyłu spodni zapewniają doskonałe dopasowanie oraz swobodę ruchów. Model ten ma kieszenie nakolannikowe z systemem pozycjonowania KneeGuard, które zostały wzmocnione niezwykle solidnym i elastycznym tworzywem Cordura®. Dodatkowo poza standardowymi kieszeniami przednimi i tylnymi ogrodniczki robocze Snickers mają zamykaną na suwak kieszeń z komorami na piersi. Wyposażone są także w elastyczne i regulowane szelki. Spodnie robocze 6051 doskonale sprawdzą się zarówno do ciężkiej pracy, jak i drobnych, przydomowych prac.
Sprawdź inne produkty producenta Snickers w ofercie Baltic BHP!
Kieszenie na nakolanniki
Wzmocnienia z Cordury
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: