Snickers pasek do spodni 9025
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 11 punktów o wartości 1,10 zł
Snickers pasek do spodni 9025
Model: 9025
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: uniwersalny
Kolor: czarny
Snickers pasek do spodni 9025 - solidny pasek dla rzemieślników
Elastyczny pasek z metalową sprzączką, wysokiej jakości, solidny. Wykonany z ultrawytrzymałej plecionki z poliestru i elastanu. Pasek rozciągliwy, dostępny w jednym, uniwersalnym rozmiarze. Łatwy i szybki system zapinania. Nowoczesny styl w praktycznym produkcie. Ten pasek zapewni Ci doskonały komfort pracy, ale i na co dzień oraz przyciągnie uwagę osób w Twoim otoczeniu. Długość paska bez klamry to 124 cm. Dzięki systemowi zapinania można łatwo dopasować go do potrzebnej długości.
Snickers pasek do spodni 9025 cechy produktu :
- wykonany z poliestru,
- łatwy system zapinania,
- wygodny i stylowy,
- solidna stalowa klamra z nazwą marki,
- uniwersalny rozmiar,
- duże logo Snickers na klamrze paska.
Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Wejdź na nasz blog!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|