Kamizelka robocza ocieplana Snickers Workwear
Kamizelka robocza ocieplana Snickers Workwear wykonana z wodoodpornego i wiatroszczelnego materiału jest doskonałym uzupełnieniem stroju roboczego i barierą dla zimnego powietrza i wiatru. Wysoki kołnierz zapinany na zamek błyskawiczny i ocieplony polarem w połączeniu z solidnym ociepleniem gwarantuje ciepło i komfort w trudnych warunkach. To doskonała kamizelka robocza dla profesjonalistów i rzemieślników.
Kamizelka robocza ocieplana Snickers Workwear cechy produktu:
- wodoodporny i wiatroszczelny materiał,
- wysoki kołnierz ocieplany polarem,
- solidne ocieplenie,
- solidny materiał o strukturze rip-stop zapobiegający rozdarciu,
- kołnierz ocieplony miękkim polarem,
- kiszenie boczna i kieszeń na piersi,
- strefy wokół kieszeni, po bokach, wykonane z ciemniejszego materiału,
- regulowana na dole za pomocą elastycznego troka,
- dużo miejsca na znakowanie firmowe - z tyłu podejście pod maszynę do nadruku,
- materiał: 100% poliester.
Solidna i ciepła kamizelka robocza marki Snickers wykonana z wodoodpornego materiału chroniącego przed wiatrem dobrze sprawdzi się jako kamizelka dla kierowcy, budowlańca czy kuriera. Materiał główny to wiatroszczelny poliester o strukturze rip-stop, który jest odporny na uszkodzenia i trwały w użytkowaniu. Izolacja od zimna na całej powierzchni oraz wysoki ocieplany polarem kołnierz. Praktyczne kieszenie po bokach oraz na klatce piersiowej pomieszczą podręczne wyposażenie, telefon czy dokumenty.
Sprawdź inne kamizelki robocze w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: