Nóż rzemieślniczy HVK GH
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Diggers
Kabura na wkrętarkę Diggers Medium Drill Holster Pouch DK576
Nóż HVK GH to profesjonalne narzędzie zaprojektowane specjalnie dla rzemieślników, z pewnym antypoślizgowym chwytem z mocnego polipropylenu. Mocne ostrze o grubości 2,5 mm oraz antypoślizgowa powłoka chwytu z materiału Santoprene czynią ten nóż niezbędnym elementem wyposażenia każdego rzemieślnika.
Nóż rzemieślniczy HVK GH cechy produktu:
- ostrze noża wykonane z japońskiej stali węglowej,
- grubość ostrza 2,5 mm,
- twardość stali 58-60 HRC,
- krawędzie naostrzone kilku etapowo z ostatecznym wykończeniem na pasie skórzanym,
- uchwyt i kabura wykonane z wytrzymałego polipropylenu,
- kaburę można zamocować zarówno do paska jak i do guzika,
- długość całkowita noża 208 mm,
- długość ostrza 93 mm,
- kod producenta: 380210.
Sprawdź inne produkty z kategorii noże.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: