Rękawice Snickers 9321 Precision Flex Light
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Rękawice Snickers 9321 Precision Flex Light
Model: 9321 Precision Flex Light
Materiał: 30% poliamid, 70% poliuretan
Wymagania: EN 388
Rękawice do precyzyjnych prac
Bezszwowe rękawice robocze marki Snickers, wykonane z bardzo cienkiej mieszanki poliamidu i poliuretanu. Wewnętrzna powierzchnia pokryta mikroporowatym poliamidem gwarantuje lepszy chwyt, natomiast wierzchnia warstwa z poliamidu zapewnia przewiewność i swobodę ruchu. Wysoka wrażliwość opuszek palców sprawdzi się doskonale przy precyzyjnych pracach. Mankiet ciasny i elastyczny. Produkt spełnia wymagania normy EN 388.
Rękawice Snickers 9321 Precision Flex Light cechy produktu:
- przewiewna wierzchnia warstwa wykonana z elastycznego poliamidu,
- trwała wewnętrzna warstwa wykonana z odpornego na ścieranie poliuretanu,
- pewny chwyt,
- wąski i elastyczny mankiet,
- wysoka wrażliwość opuszek palców,
- zgodność z normą EN 388.
Zobacz też pozostałe rękawice dostępne w naszej ofercie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: