Rękawice robocze chroniące przed uderzeniem X-Bumper

34,99 zł
Kolor: Żółty
  • Żółty
10
10
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  3.5 punktów Baltic Club  warte  0,70 zł

Rękawice X-BUMPER cechy produktu:

  • Wykonane z dzianiny i Spandexu.
  • Wzmocniona ochrona grzbietu dłoni – zastosowanie gumy TPR chroni palce i kłykcie przed urazami mechanicznymi.
  • Wysoka precyzja i zręczność – idealne do prac wymagających dokładności.
  • Uniwersalne zastosowanie – sprawdzą się zarówno w pracy zawodowej, jak i podczas prac hobbystycznych czy domowych.
  • Dobrze przylegające do dłoni – ergonomiczny krój zwiększa wygodę użytkowania.
  • Zgodność z normą CE EN 21420:2020 – potwierdzona jakość i bezpieczeństwo użytkowania.

FAQ – Rękawice robocze X-BUMPER

Czy rękawice X-BUMPER są certyfikowane?
Tak, spełniają wymagania normy CE EN 21420:2020.

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Procera

Osoba odpowiedzialna na terenie EU:

Procera sp. z o.o.

Wały Generała Józefa Dwernickiego 123, 42-202 Częstochowa, Polska

info@procera.pl