Kamizelka odblaskowa Snickers 9153 MultiPockets™
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Zapewnij sobie bezpieczeństwo podczas pracy z kamizelką odblaskową Snickers 9153 MultiPockets™. Odzież ostrzegawcza w warunkach ograniczonej widoczności jest konieczną ochroną, dlatego warto o niej pamiętać.
Kamizelka odblaskowa Snickers 9153 MultiPockets™ cechy produktu:
- wyposażona w taśmy odblaskowe,
- zapewnia swobodę ruchu,
- system kieszeni MultiPockets™,
- zapinana na zamek błyskawiczny,
- kieszonka na identyfikator,
- kod producenta: 9153.
Kamizelka odblaskowa 9153 firmy Snickers zapewni Ci bezpieczeństwo w warunkach ograniczonej widoczności. Taśmy odblaskowe znajdują się na tułowiu oraz ramionach. Kamizelkę nałożysz wygodnie także na kurtkę, dzięki szerokim ramionom zapewniającym swobodę ruchu. Z przodu zapinana na zamek błyskawiczny dla łatwiejszego zakładania i zdejmowania kamizelki. Zaletą produktu jest opatentowany system kieszeni MultiPockets™, które zostały umiejscowione pod ramionami - pozwala mieć to najważniejsze przedmioty zawsze pod ręką. Produkt wyposażono w specjalną, transparentną kieszonkę na identyfikator.
Zobacz wszystkie ubrania robocze odblaskowe w ofercie Baltic BHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Koszulka robocza Snickers 2590 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: