Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Spodnie Snickers 6940 Stretch FlexiWork+ z workami kieszeniowymi
Kamizelka Dassy Yala to nowoczesny i wielofunkcyjny bezrękawnik, który możesz nosić zarówno do pracy jak i podczas wyjścia do miasta. Możesz nosić ją jako warstwę na wierzchu polo lub swetra lub pod kurtką dla dodatkowej izolacji przed zimnem. Yala jest całkowicie wiatroszczelna.
Kamizelka Dassy Yala cechy produktu:
- przedłużany tył dla lepszej ochrony przed zimnem,
- elementy odblaskowe,
- kieszeń na piersi zamykana na zamek,
- 2 kieszenie zapinane na zamek,
- regulowana w pasie za pomocą gumy,
- elastyczne wykończenie otworów na ręce,
- pętla do zawieszenia kamizelki na wieszaku,
- kieszeń wewnętrzna na zamek,
- dwustronny zamek błyskawiczny z osłoną podbródka,
- skład materiału: 100% przetworzony poliester z recyklingu, +/- 90g/m²,
- ocieplina z włókna DuPont™ Sorona®,
- certyfikat Standard 100 OEKO-TEX®,
- warstwa wierzchnia materiału wykończona materiałem typu rip-stop odpornym na wodę i wiatroszczelnym,
- kod produktu: 350134.
Sprawdź inne modele kamizelek roboczych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: