• Czapka polarowa dwustronna Portwest HA14
  • Nowy

Czapka polarowa dwustronna Portwest HA14

19,99 zł
Kolor: Żółty
  • Żółty
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  2 punktów Baltic Club  warte  0,40 zł

Czapka dwustronna Portwest HA14 – cechy produktu:

  • Dwustronna – możliwość noszenia na dwa sposoby dzięki różnym kolorom po obu stronach.
  • Polar wysokiej jakości – trwały materiał 100% poliester o gramaturze 230 g, który nie mechaci się i zachowuje wygląd przez długi czas.
  • Podwójna warstwa polaru – gwarantuje znakomitą izolację cieplną i komfort w chłodne dni.
  • Podszewka: 100% poliester (polar 230 g/m²).
Materiał
Bawełna
Normy EN
EN 20471 klasa 2
Membrana wodoodporna
Nie
Krój
Slim fit
Kaptur
Nie
Warstwa
Środkowa
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Portwest

Portwest Polska

ul. Wiejska 49

41-250 Czeladz

obslugaklienta@portwest.com

Pobierz - Ogólna instrukcja bezpieczeństwa akcesoria odzieżowe

Ostrzeżenia o bezpieczeństwie:

  • Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci. Przechowywać poza zasięgiem dzieci.
  • Folia i elementy opakowania mogą spowodować zadławienie lub uduszenie. Nie pozwalaj na zabawę opakowaniem; utylizuj je natychmiast po otwarciu.
  • Akcesoria modowe nie są środkiem ochrony indywidualnej (PPE) i nie zapewniają ochrony przed zagrożeniami mechanicznymi, chemicznymi, termicznymi czy elektrycznymi.
  • Unikać kontaktu z ogniem i źródłami wysokiej temperatury (palność włókien).
  • W razie podrażnienia skóry, reakcji alergicznej lub dyskomfortu — przerwać używanie i skonsultować się ze specjalistą.