Czapka zimowa Snickers 9047 Logo SW
Snickers Workwear

Czapka zimowa Snickers 9047 Logo SW

79,99 zł
84,99 zł
-6%

Najniższa cena produktu 79,99 zł z dnia 29.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 79,99 zł z dnia 29.03.2024

Kolor
  • Czarny
Ilość

  Ostatnie sztuki w magazynie

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 1,00 zł

Klasyczna czapa zimowa Snickers Workwear w jednolitym kolorze ozdobiony subtelnym logiem marki. Idealnie sprawdzi się do użytku codziennego w chłodne dni. Produkt idealny dla miłośników marki Snickers Workwear.

Cechy produktu:

  • rozmiar uniwersalny,
  • wywijany model,
  • dwuwarstwowa dzianina,
  • wyhaftowany logotyp marki,
  • świetna na co dzień,
  • materiał: 100% akryl,
  • kod producenta 9047.

Czapka zimowa wykonana z wywijanej, dwuwarstwowej dzianiny. Ozdobiona haftowanym logotypem marki Snickers Workwear z przodu oraz metką na tylnym szwie. Klasyczny kolor sprawia, że czapkę męską można bez problemu dopasować do większości stylizacji. Doskonała na chłodne dni oraz do nagłych zmian pogody.

Zobacz także pozostałe ubrania robocze Snickers dostępne w BalticBHP!

Szczegóły Produktu

7332515552617

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl