Kurtka softshell odblaskowa Bosafety Valencia C1
Kurtka softshell odblaskowa Bosafety Valencia C1 cechy produktu:
- Norma EN: EN ISO 20471 Class 1 (zapewnia dobrą widoczność w warunkach słabego oświetlenia).
- Materiał: Softshell – lekka, wiatroszczelna i odporna na niewielki deszcz.
- Wysoka widoczność: Połączenie neonowego materiału z odblaskowymi taśmami zwiększa bezpieczeństwo użytkownika.
- Idealna na jesień, wczesną wiosnę oraz do pracy w nieogrzewanych pomieszczeniach zimą.
- Kaptur: regulowany, odpinany na zamek.
- Dwie kieszenie na wysokości bioder,
- Jedna kieszeń na piersi,
- Jedna kieszeń wewnętrzna, wszystkie zamykane na suwak.
- Mankiety z regulacją na rzep,
- Dolna część kurtki regulowana wewnętrznymi ściągaczami.
- Wydłużony tył dla lepszej ochrony przed wiatrem,
- Zamki z wygodnymi uchwytami ułatwiającymi użytkowanie.
- Zastosowanie: Prace budowlane, roboty drogowe, prace na zewnątrz oraz inne aktywności wymagające wysokiej widoczności.
- Kod produktu: JK-VALENCIA-C1-0204.
Wiatroodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...