Kurtka softshell odblaskowa Bosafety Valencia C2
Kurtka softshell odblaskowa Bosafety Valencia C2 cechy produktu:
- Materiał: 94% poliester / 6% spandex + membrana wodoodporna i oddychająca TPU (8000mm/5000MVP)
- Podszewka: miękki polar
- Możliwość odpięcia rękawów i kaptura
- Norma bezpieczeństwa: EN ISO 20471 Klasa 2 – dobra widoczność
- Odporność na warunki atmosferyczne: wodoodporna, wiatroszczelna, oddychająca
- Widoczność: intensywnie żółty jaskrawy kolor ostrzegawczy i odblaskowe pasy z certyfikacją klasy 2
- Kaptur: obszerny, regulowany, odpinany na zamek
- Kieszenie: 4 zapinane na zamek – dwie boczne, jedna na klatce piersiowej, jedna wewnętrzna
- Mankiety: regulowane rzepami
- Zapięcie: solidny zamek błyskawiczny
- Dół kurtki: regulowany wewnętrznymi ściągaczami
- Zastosowanie: prace budowlane, roboty drogowe, praca na zewnątrz i w chłodnych pomieszczeniach
- Gramatyka materiału: 320 g/m² – lekka, ale ciepła
Dlaczego warto wybrać Bosafety Valencia C2?
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo i komfort pracy! Kurtka spełnia wymagania normy EN 20471 klasy 2 co gwarantuje dobrą widoczność także po zmroku. Wodoodporny i oddychający softshell chroni przed wiatrem oraz deszczem, zapewniając optymalną termoregulację. Ergonomiczny krój, elastyczny materiał i praktyczne kieszenie gwarantują wygodę użytkowania. Kurtka odblaskowa Valencia C2 jest idealna do do pracy na świeżym powietrzu, w magazynie czy na budowie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...