Koszulka Snickers 2502 z krótkim rękawem
Koszulka Snickers 2502 to klasyczny model marki Snickers Workwear znany ze swojej trwałości i wytrzymałości. Doskonała propozycja dla osób szukających bazowej koszulki pod znakowanie firmowe i nadruki. Wykonana z solidnej bawełny, zachowuje swój kształt nawet po wielokrotnym praniu.
Koszulka Snickers 2502 cechy produktu:
- bazowa koszulka z krótkim rękawem,
- wykonana z bawełny,
- gramatura materiału 160 g/m2,
- trwała i oddychająca,
- kołnierzyk wykończony podwójną taśmą,
- zakończenia rękawów wykończone podwójną taśmą,
- nadruk zamiast drażniącej metki,
- krój regular,
- metka Snickers Workwear wszyta z boku,
- certyfikat Oeko-Tex - potwierdza brak zawartości szkodliwych substancji w materiale,
- kod produktu: 2502.
Zobacz naszą infografikę z produktem Koszulka Snickers 2502
Zobacz naszą prezentacje wideo produktu Koszulka Snickers 2502:
Dlaczego warto wybrać koszulkę Snickers 2502?
- przyjemny w dotyku i solidny materiał o zawartości bawełny 100%,
- jest odporna na kurczenie się, nie traci koloru ani wymiarów po praniu,
- wzmocniony kołnierzyk, zakończenia rękawów i ściągacz w pasie,
- dyskretna wszywka z logiem Snickers Workwear na boku,
- rozmiar i skład materiału wdrukowane na karku zamiast irytującej metki.
Jak prać T-Shirt Snickers 2502?
- koszulkę należy prać w temperaturze 40°C,
- można suszyć w suszarce automatycznej,
- prasowanie w niskiej temperaturze,
- nie zalecamy czyszczenia na sucho,
- nie zaleca się stosowania wybielacza zawierającego chlor.
Jaki dobrać rozmiar koszulki Snickers 2502?
- model Snickers 2502 został wykonany w kroju Regular Fit czyli standardowym. Z praktyki wiemy, że warto wybrać rozmiar zwykle noszony w innych markach.
- jeśli z tabeli rozmiarów wynika, że dopasowanie wypada pomiędzy rozmiarami to warto wybrać mniejszy rozmiar,
- czy koszulka zbiegnie się po praniu lub zmieni swój rozmiar? Nie, koszulka Snickers 2052 nie zbiega się i nie zmienia rozmiaru po praniu.
Sprawdź inne koszulki w ofercie BalticBHP.
Pytania
Witam, czy istnieje możliwość zamówienia u Państwa koszulki z nadrukiem?
Jak najbardziej! Zajmujemy się znakowaniem odzieży poprzez haft lub nadruk (sitodruk, folia wgrzewana, flock oraz flex). Aby nanieść swoje logo na odzież z naszej oferty przygotuj plik graficzny (.pdf, .cdr, .ai, .svg) i wyślij go na adres print@balticenterprise.pl. Zamówienie produktów złożysz mailowo, nie zamawiaj produktów do znakowania bezpośrednio przez stronę internetową sklepu. Czas oczekiwania na realizację usługi zależy od dostępności produktów do znakowania oraz od wielkości zamówienia. Pamiętaj, że nie masz możliwości zwrotu znakowanej odzieży. Pozdrawiamy!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Koszulka polo Snickers 2710 MultiPockets™
Snickers Workwear
Koszulka odblaskowa polo Snickers 2730 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: