Koszulka polo z długim rękawem Snickers 2608
Koszulka polo z długim rękawem Snickers 2608 zaprojektowana z myślą o użyteczności i trwałości posiada kieszonkę na piersi, zapewniając dodatkowe miejsce na przechowywanie drobnych przedmiotów. Dodatkowo, wzmocnione szwy na ramionach i z tyłu kołnierza gwarantują wytrzymałość, nawet przy intensywnym użytkowaniu. Koszulka ma dużo miejsca na znakowanie firmowe pozwalając wyróżnić zespół spośród innych ekip.
Koszulka polo z długim rękawem Snickers 2608 cechy produktu:
- koszulka z długim rękawem i kołnierzykiem polo,
- kieszonka na piersi,
- wykonana z mieszanki bawełny i poliestru,
- ściągacze w rękawach,
- skład materiału: 65% poliester, 35% bawełna,
- gramatura materiału: 220 g/m²,
- kod produktu: 2806,
- nazwa producenta: Snickers 2806 Polo Pique - długi rękaw.
Sprawdź pozostałe koszulki w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Dassy
Spodnie robocze Dassy Dynax
Często wybierane do tego produktu: