Bluza robocza Snickers 8042 Flexiwork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Uniwersalna bluza, która sprawdzi się do pracy, jak i na co dzień, jako odzież sportowa czy trekkingowa. Bluza robocza Snickers 8042 Flexiwork to ergonomiczny fason i funkcjonalny materiał.
Poczuj komfort pracy dzięki bluzie Snickers Flexiwork. Bluza robocza Snickers 8042 wykonana jest z miękkiego polaru o strukturze siatki, dzięki czemu jest przewiewna i zapewnia komfort termiczny. Szczotkowana warstwa wewnętrzna gwarantuje doskonałe utrzymanie ciepła. Na piersi wodoodporna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny. Bluza sprawdzi się jako warstwa midlayer, ale z powodzeniem w cieplejsze dni zastąpi także kurtkę. Bluza robocza Snickers 8042 to ergonomiczny, wygodny fason z przedłużanym tyłem i otworami na kciuki w rękawach.
Bluza robocza Snickers 8042 Flexiwork cechy produktu:
- wykonana z miękkiego, siateczkowego polaru,
- doskonała izolacja termiczna i wentylacja,
- szczotkowana warstwa wewnętrzna,
- na piersi wodoodporna kieszonka,
- przedłużany tył,
- otwory na kciuki w rękawach,
- ergonomiczny krój,
- skład: 100% poliester, 210 g/m2.
Zobacz inne ubrania robocze Snickers w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Bluza robocza polarowa z kapturem Snickers 8058 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: