


Najniższa cena produktu 154,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 15 punktów o wartości 2,00 zł
Polar roboczy Engelbert Strauss e.s. Dryplexx
Model: Classic
Materiał: polar
Gramatura: 200g/m2
Wykończenie: antipilling - zapobiegające mechaceniu
Kolor: czarny, czerwony, granatowy, biały, niebieski, szary
Nr katalogowy: 77821, 77824, 77826, 77820, 77825, 77822
Niezwykle ciepła, lekka i elastyczna bluza polarowa Engelbert Strauss e.s. dryplexx. Wykonana z materiału o gramaturze 200g/m2 zapewnia doskonałą izolację termiczną od chłodu, wiatru. Polar wykonany z materiału Dryplexx®, który gwarantuje nie tylko komfort termiczny, ale także odpowiednią wentylację, odprowadzanie ciepła i wilgoci. Dzięki innowacyjnej strukturze materiału, nawet w przypadku długich i wyczerpujących prac bluza Engelbert Strauss zapewnia suchość, komfort i higienę. Bluza zapinana na solidny zamek błyskawiczny z warstwą chroniącą brodę przed przycięciem. Dwie boczne kieszenie na wysokości bioder zapinane na kontrastowe, zamki kostkowe. Polar e.s. dryplexx to doskonały wybór na nadchodzącą jesień i zimę.
Uwaga! Zdjęcia poglądowe. Produkt może różnić się wzorem loga producenta.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży ochronnej? Zobacz nasz blog!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.