Dassy Osaka spodnie stretch
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 27 punktów o wartości 2,70 zł
Od nowoczesnych spodni roboczych oczekujesz czegoś więcej niż wytrzymałości. Mają być trwałe, wygodne, ale także funkcjonalne, a oprócz tego świetnie wyglądać. Model spodni Dassy Osaka wyróżnia się cywilnym designem. To spodnie idealne na każdy dzień, kiedy nagle wypadnie Ci spotkanie, lub po pracy musisz załatwić kilka spraw na mieście.
Cechy produktu:
- cywilny wygląd - przypominają klasyczne jeansy,
- nowoczesny fason slim fit,
- praktyczne i wygodne kieszenie,
- wytrzymałe dzięki potrójnym szwom,
- nogawki z możliwością przedłużenia o 5 cm,
- klasyczne zapięcie: zamek błyskawiczny + guzik,
- skład: 89,5% bawełna / 10,5% elastan,
- kod producenta: 201011.
Te spodnie robocze zadziwią każdego. Połączenie najważniejszych cech profesjonalnej odzieży roboczej z całkowicie cywilnym designem i nowoczesnym materiałem, jakim jest denim. To spodnie do pracy, w których bez skrępowania pójdziesz na ważne spotkanie czy załatwisz nagłe sprawy. Jeansy Dassy Osaka charakteryzują się modnym, dopasowanym krojem i elastycznym materiałem. Zapewniają swobodę ruchów, a dzięki potrójnym szwom są bardzo wytrzymałe, więc zniosą nawet trudne warunki pracy. Liczne kieszenie, w tym duża kieszeń na nogawce, pomieszczą najważniejsze akcesoria. Tak jak zwykłe spodnie - ten model zapinany jest na zamek błyskawiczny oraz guzik. Nogawki można wydłużyć o 5 cm, dlatego dopasujesz je idealnie do siebie. Dassy Osaka zyskały uznanie wielu fachowców, polecamy je do każdego typu pracy, dlatego warto je mieć jako zamiennik standardowych spodni roboczych.
Sprawdź inne produkty Dassy Workwear w naszej ofercie.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Slim fit
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy materiału
- Elastyczny
- Cechy dodatkowe spodni
- Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|