Koszulka Dassy Nexus
Najniższa cena produktu 89,99 zł z dnia 27.03.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 9 punktów o wartości 1,00 zł
Niezwykle lekka, wygodna i przewiewna koszulka robocza Dassy Nexus. Doskonała na słoneczne dni, ponieważ zapewnia ochronę przed niebezpiecznym promieniowaniem słonecznym (UPF 50+).
Cechy produktu:
- szwy dwuigłowe wokół szyi i na dole,
- wentylacja pod pachami,
- ochrona przed promieniowaniem UV (UPF 50+),
- nadrukowana metka zapewniająca większy komfort,
- szczegóły odblaskowe,
- kontrastowe szwy,
- krótkie rękawy,
- okrągły dekolt,
- nadaje się do znakowania,
- materiał: 100 % poliester, gramatura 141g/m2.
Koszulka Dassy Nexus - idealny partner podczas upałów
Koszulka robocza marki Dassy wykonana jest z poliestru o gramaturze 141g/m2. Niezwykle lekka, wygodna, przewiewna, o dopasowanym kroju. Wentylacja pod pachami i oddychająca tkanina zapewnia chłód, suchość i wygodę. Właściwości antybakteryjne neutralizują nieprzyjemne zapachy. Ochrona przeciwsłoneczna UV, blokuje szkodliwe promienie UV (UPF 50+). Nadrukowana metka na karku zapewnia większy komfort oraz nie pozostawia podrażnień i obtarć. Odblaskowe nadruki nadają miłego, dodatkowego akcentu nowoczesnemu wzornictwu DASSY.
Sprawdź również inne produkty Dassy Workwear w ofercie balticbhp.pl!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane