Koszulka odblaskowa oddychająca Portwest PW311
Koszulka odblaskowa Portwest PW311 to lekka i oddychająca koszulka wykonana z mieszanki bawełny i materiałów syntetycznych, zaprojektowana by zapewnić dobry komfort noszenia oraz bezpieczeństwo w miejscach gdzie wymagana jest odzież o wysokiej widoczności. Może być stosowana zarówno w pracy na zewnątrz, gdzie zapewnia dobre odprowadzanie wilgoci i ciepła oraz chroni przed promieniami słonecznymi dzięki filtrowi UV 40+ UPF, ale też jako odzież do pracy w halach, na magazynach, czy transporcie. Koszulka posiada niezbędny certyfikat EN 20471.
Koszulka odblaskowa oddychająca Portwest PW311 cechy produktu:
- lekki i oddychający materiał Cotton Comfort - mieszanka bawełny i poliestru,
- segmentowana taśma odblaskowa HiVisTex Pro która jest elastyczna i rozciąga się razem z materiałem głównym,
- dobre dopasowanie do ciała,
- strefy narażone na zabrudzenia wykonane z kontrastowego, ciemnego materiału,
- filtr promieni UV o parametrach: 40+ UPF blokuje 98% promieni UV,
- certyfikat EN 20471 klasa 1,
- skład materiału: 55% Bawełna, 45% Poliester,
- gramatura: 175g,
- kod produktu: PW311.
Sprawdź inne modele koszulek odblaskowych w Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...