Engelbert Strauss e.s.motion spodnie ostrzegawcze
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Engelbert Strauss e.s.motion spodnie ostrzegawcze
Model: e.s.motion
Materiał: 85% poliester/15% bawełna
Gramatura: 318 g/m2
Kolor: żółty
Kod producenta: 65388
Wymagania: EN ISO 20471:2013 Cat 1
Engelbert Strauss e.s.motion spodnie ostrzegawcze z pasami odblaskowymi
Wysokiej jakości spodnie ostrzegawcze marki Engelbert Strauss. Tradycyjnie już firma rozpieszcza pod kątem nie tylko wyglądu produktu, ale i jego połączenia z funkcjonalnością. Wysokiej jakości pasy odblaskowe na dolnej części spodni zostały wykonane z taśm 3M Scotchlite. Elastyczny pas Flexbelt zapewni wygodę i brak ucisku podczas ruchu. Duża ilość głębokich kieszeni z łatwym dostępem: dwie kieszenie przednie zapinane na zamek błyskawiczny, dwie kieszenie tylne zaprojektowane, aby zapewnić wygodne siedzenie dzięki wzmocnieniu z Cordury, kątowa kieszeń na telefon komórkowy, praktyczna kieszeń na miarkę, wielokomorowa kieszeń na udzie. Produkt posiada szerokie szlufki na dodatkowe kieszenie robocze.
Engelbert Strauss e.s.motion spodnie ostrzegawcze cechy produktu:
- wykonane z poliestru i bawełny,
- wzmocnione Cordurą,
- pasy odblaskowe z taśm 3M Scotchlite,
- elastyczny pas Flexbelt dla wygody i nieuciskania,
- duża ilość głębokich kieszeni na narzędzia, tel. komórkowy, miarkę,
- szerokie szlufki na dodatkowe kieszenie robocze.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży ostrzegawczej? Zerknij na nasz blog!
Wzmocnienia z Cordury
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 6803 bez nakolanników
Snickers Workwear
Spodnie robocze elastyczne Snickers 6590 z nakolannikami Capsulized™
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 6214 Ruff Work Canvas+ z workami kieszeniowymi
Często wybierane do tego produktu: