Snickers Workwear

    Szelki elastyczne Snickers 9064

    169,99 zł
    Kolor
    • Żółty
    • Czarny
    Ilość

      Obecnie brak na stanie

    Dostawa od 0 zł

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 17 punktów o wartości 2,00 zł

    Szelki elastyczne Snickers 9064

    Model: 9064

    Materiał: 70% poliester, 30% lycra

    Rozmiar: uniwersalny

    Kolor: czarno/żółty

    Szelki elastyczne Snickers 9064

    Szelki robocze Snickers 9064 w kolorach czarnym i żółtym z widocznym logo producenta na całej długości szelek. Wysokiej jakości, elastyczne i wytrzymałe dzięki zastosowanym w produkcji materiałom. Twoje spodnie utrzymane na miejscu bez uczucia ucisku, wygodne do noszenia. Na plecach skrzyżowane paski w kształcie litery "X" Posiadają metalowe klipsy mocujące do spodni oraz klamry, dzięki którym można regulować ich długość. Model dostępny w jednym, uniwersalnym rozmiarze.

    Szelki elastyczne Snickers 9064 cechy produktu:

    • wykonane z wytrzymałej i elastycznej mieszanki,
    • wygodne do noszenia,
    • bez uczucia ucisku,
    • regulowana długość,
    • metalowe klipsy mocujące,
    • dostępne w uniwersalnym rozmiarze.


    Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Odwiedź nasz blog!

    Szczegóły Produktu

    7332515295385
    Powiadom mnie o dostępności

    Opis

    Przedział cenowy
    100-200 zł

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.