• Szelki elastyczne Snickers 9064
  • Nowy

Szelki elastyczne Snickers 9064

199,99 zł
Oszczędzasz: -13%
174,99 zł
Regularna cena: 199,99 zł Najniższa cena: 174,99 zł
Kolor: Żółty
  • Czarny
  • Żółty
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  17.5 punktów  o wartości  3,50 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Szelki elastyczne Snickers 9064

Model: 9064

Materiał: 70% poliester, 30% lycra

Rozmiar: uniwersalny

Kolor: czarno/żółty

Szelki elastyczne Snickers 9064

Szelki robocze Snickers 9064 w kolorach czarnym i żółtym z widocznym logo producenta na całej długości szelek. Wysokiej jakości, elastyczne i wytrzymałe dzięki zastosowanym w produkcji materiałom. Twoje spodnie utrzymane na miejscu bez uczucia ucisku, wygodne do noszenia. Na plecach skrzyżowane paski w kształcie litery "X" Posiadają metalowe klipsy mocujące do spodni oraz klamry, dzięki którym można regulować ich długość. Model dostępny w jednym, uniwersalnym rozmiarze.

Szelki elastyczne Snickers 9064 cechy produktu:

  • wykonane z wytrzymałej i elastycznej mieszanki,
  • wygodne do noszenia,
  • bez uczucia ucisku,
  • regulowana długość,
  • metalowe klipsy mocujące,
  • dostępne w uniwersalnym rozmiarze.


Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Odwiedź nasz blog!

Przedział cenowy
100-200 zł
4.0
Liczba opinii: 1

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

Hultafors Group Poland Sp. z o.o.

ul. SANTOCKA 39

Szczecin 71-083

tel. +48 22 2951287

info@hultaforsgroup.pl

Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu