Engelbert Strauss spray do impregnacji obuwia multi
Engelbert Strauss

Engelbert Strauss spray do impregnacji obuwia multi

59,99 zł

Najniższa cena produktu 59,99 zł z dnia 25.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 59,99 zł z dnia 25.04.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 0,60 zł

Zadbaj o swoje buty i zwiększ ich żywotność za pomocą impregnatu  w sprayu Engelbert Strauss do butów. Dzięki niemu z łatwością usuniesz zabrudzenia. Impregnat zapewnia doskonałą ochronę przed wilgocią wnikająca do butów oraz nie wpływa na działanie membran i właściwości oddychające obuwia. 

Cechy produktu:

  • nie ma wpływu na działanie membran oraz oddychalności,
  • dzięki niemu buty są łatwiejsze w pielęgnacji,
  • chroni przed wilgocią oraz zabrudzeniami,
  • opakowanie 150 ml,
  • kod produktu 8797144.

Impregnat obuwia w sprayu marki Engelbert Strauss zapewnia niezawodną ochronę przed wilgocią, ułatwia pielęgnację oraz zwiększa żywotność obuwia. Po jego użyciu można z łatwością usunąć zabrudzenia. Impregnat nie wpływa na oddychalność obuwia i działanie membran. Opakowanie zawiera 150 ml środka.

Sprawdź też inne dostępne produkty Engelbert Strauss w naszej ofercie!

Szczegóły Produktu

9999001256138

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl