Impregnat NIKWAX tkanina i skóra 300ml
Nikwax

Impregnat NIKWAX tkanina i skóra 300ml

40,00 zł
44,99 zł
-12%

Najniższa cena produktu 359,99 zł z dnia 29.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 359,99 zł z dnia 29.03.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów

Impregnat NIKWAX tkanina i skóra 300ml

Impregnat na bazie wody do obuwia z tkaniny i skóry, w poręcznym opakowaniu 300 ml z atomizerem. Preparat odnawia warstwę hydrofobową obuwia, zapobiegając tym samym absorpcji wody i zachowując zdolność do oddychania. Środek jest łatwy i szybki w użyciu, można go nakładać także na mokre obuwie.

Impregnat NIKWAX tkanina i skóra 300ml - sposób użycia

Przed użyciem wstrząśnij. Nałóż produkt na wyczyszczone, mokre obuwie, a po upływie 2 minut zetrzyj nadmiar preparatu szmatką i pozostaw do wyschnięcia w temperaturze pokojowej. Uwaga: produkt może powodować niewielką zmianę koloru skóry/materiału.

Impregnat NIKWAX tkanina i skóra 300ml cechy produktu:

  • produkt na bazie wody,
  • do obuwia z tkaniny i skóry,
  • 300 ml,
  • opakowanie z atomizerem,
  • wygodny w użyciu.

Zobacz inne akcesoria do obuwia w ofercie BalticBHP!

Szczegóły Produktu

Nikwax
5020716794005

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl