

Najniższa cena produktu 49,99 zł z dnia 31.01.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 1,00 zł
Skarpety termoaktywne Brubeck Protect pomogą ci utrzymać stopy suche, ciepłe i pozbawione otarć, odcisków, odparzeń. Nie ryzykuj, że podczas wykonywania zadań twoje stopy zmarzną lub pojawią się na nich bolące odciski. Dodaj do koszyka skarpetki termoaktywne i przekonaj się sam jak wielką różnice poczujesz podczas pracy.
Ciepłe, wygodne i wytrzymałe dla komfortu w codziennej pracy. To właśnie cechy opisujące skarpety termoaktywne Brubeck Protect. Wytworzone z poliestru, modyfikowanych włókien polipropylenu i bawełny zapewniają ciepło stopom, a jednocześnie doskonałe odprowadzanie wilgoci. Pokryte środkiem antybakteryjnym. Wewnątrz wykończenie frotte w okolicach palców, na pięcie i na spodzie stopy zapewnia ochronę przed urazami i otarciami, w tym pęcherzami. Frotte w przedniej części piszczela oraz w okolicach stawu skokowego amortyzuje ucisk języka i sznurowadeł. Zakończone nieuciskowym, szerokim i elastycznym ściągaczem, który zabezpiecza zsuwanie się skarpety z łydki, jak również nie ogranicza krążenia krwi. Produkt bezszwowy. Dostępny w rozmiarach 39-41, 42-44, 45-47.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży roboczej i akcesoriów BHP? Zaglądnij na nasz blog!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane