

Skarpety Dassy Pluto
Najniższa cena produktu 44,99 zł z dnia 27.03.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów
Skarpety Dassy Pluto
Model: Pluto
Materiał: 40,7% coolmaxfx®/40,7% cotton/17,3% nylon/1,3% Lycra®
Rozmiar: 36-39, 40-43, 44-47
Kolor: szaro-czarno-żółty
Nr katalogowy: 720001
Skarpety Dassy Pluto
Skarpety robocze Dassy Pluto wykonane z elastycznego materiału z dodatkiem oddychającego materiału coolmax. Wykończenie antybakteryjne. Doskonała oddychalność materiału zapewnia komfort dla stóp nawet w czasie długotrwałego użytkowania. Lekkie i przyjemne w dotyku, nie uciskają, nie odparzają stopy. Dodatkowe wzmocnienia palców, pięty oraz ścięgna Achillesa. Materiał charakteryzujący się wysoką izolacją cieplną oraz wysoką i szybszą absorpcją wilgoci.
Skarpety Dassy Pluto cechy produktu:
- wykonane z materiałów technicznych,
- duża ilość materiału coolmax,
- elastyczny materiał i ściągacz,
- wysokie do połowy łydki,
- dobrze oddychające,
- w strefie pięty i palców wzmocnione dodatkowym materiałem.
Chcesz wiedzieć więcej na temat akcesoriów i artykułów BHP? Odwiedź nasz blog!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane