Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Doskonałej jakości czapka z daszkiem Caterpillar Trademark zapewnia świetną ochronę przed promieniami słońca. Model ten to typowa bejsbolówka, która jest świetnym uzupełnieniem codziennego, jak i roboczego outfitu.
Cechy produktu:
- uniwersalny rozmiar,
- wyprofilowany daszek,
- 6-panelowa konstrukcja,
- na każdym panelu niewielkie oczko wentylacyjne,
- regulowane zapięcie na pasek z metalową sprzączką z logo,
- klejone szwy po wewnętrznej stronie zwiększające trwałość,
- trwałe, haftowane logo producenta na froncie,
- materiał: 100% bawełna Canvas,
- kod producenta: czarna: W01791-016, brązowa: W01791-11768, moro: W01791-11790, żółta: W01791-555, moro: W01791-11790.
Czapka z daszkiem bejsbolówka CAT Trademark to model o uniwersalnym rozmiarze. Wyposażona jest w regulowane zapięcie na pasek, który zapewnia doskonałe dopasowanie. Zapięcie zakończono metalową sprzączką ozdobioną logo marki. Z przodu duży, haftowany logotyp marki - w przeciwieństwie do nadrukowanego logo, haft jest trwały i solidny, dzięki czemu będzie ozdobą czapki przez długi czas. Czapka z daszkiem wykonana w 6-panelowej konstrukcji, z wewnętrznymi, klejonymi szwami zapewniającymi doskonałą trwałość. Każdy z paneli wyposażony jest w jedno wentylowane, niewielkie oczko, które odprowadza nadmiar ciepła. Model ten wykonany jest w 100% z bawełny Canvas. Caterpillar Trademark to typowa bejsbolówka, która świetnie uzupełni każdy strój.
Wejdź na czapki z daszkiem i zobacz też inne dostępne czapki w Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Orbico Sp. z o.o
Salsy 2
02-823 Warszawa
gpsr.pl@orbico.com
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: