Koszulka termoaktywna Snickers 9418 LiteWork 37.5®
Koszulka Snickers 9418 LiteWork 37.5® to połączenie nowoczesnego designu, zaawansowanej technologii oraz komfortu, który zapewni Ci najlepsze warunki pracy niezależnie od warunków atmosferycznych.
Koszulka termoaktywna Snickers 9418 LiteWork 37.5® cechy produktu:
- elastyczna i dopasowana,
- szybkoschnąca,
- materiał z technologią 37.5®,
- lekka,
- termoaktywna,
- doskonale odprowadza wilgoć,
- przeznaczona do intensywnej pracy,
- bezszwowy krój slim-fit,
- materiał: 58% poliamid, 42% poliester,
- kod produktu: 9418.
Koszulka termoaktywna Snickers 9418 LiteWork 37.5® to doskonały wybór dla osób, które nieustannie dążą do zapewnienia sobie komfortowych warunków podczas pracy i to niezależnie od warunków atmosferycznych. Dzięki zaawansowanej technologii 37.5®, koszulka reaguje na zmienne potrzeby użytkownika, utrzymując optymalną temperaturę ciała i kontrolując poziom wilgoci. Bez względu na to, czy pracujesz na budowie, w warsztacie czy prowadzisz aktywność na świeżym powietrzu, ta koszulka dostarczy Ci komfortu i wsparcia. Koszulka o kroju slim fit mocno jest mocno dopasowana i wyposażona w strefy ściągające. Dla lepszego komfortu w konstrukcji koszulki Snickers 9418 uwzględniono strefy wentylacyjne w miejscach, którym należy zapewnić najlepszą oddychalność (na plecach, pod pachami). Koszulka Snickers 9418 to świetny wybór dla osób wykonujących pracę o wysokiej intensywności.
Sprawdź inne koszulki termoaktywne w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: