Spodnie termoaktywne Snickers 9409 LiteWork 37.5®
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie termoaktywne Snickers 9409 LiteWork 37.5® to nowoczesna stylistyka i technologia która zagwarantuje komfort w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych. Doskonałe jako pierwsza warstwa na umiarkowane chłody i wysoką intensywność pracy.
Spodnie termoaktywne Snickers 9409 LiteWork 37.5® cechy produktu:
- elastyczne i dopasowane,
- szybkoschnące,
- materiał z technologią 37.5®,
- lekkie,
- termoaktywne,
- doskonale odprowadzają wilgoć,
- przeznaczona do intensywnej pracy,
- bezszwowy krój slim-fit,
- materiał: 58% poliamid, 42% poliester,
- kod produktu: 9409.
Spodnie termoaktywne Snickers 9409 LiteWork 37.5® to doskonały wybór dla osób, które pracują w zróżnicowanych warunkach i zmienną intensywnością. Niezależnie od tego czy masz wizytę na budowie czy zamierzasz wnosić zamówione materiały na teren inwestycji możesz polegać na termoaktywnej technologii spodni Snickers 9409. Dzięki wykorzystaniu technologii 37.5®, materiał reaguje na zmienne potrzeby użytkownika, utrzymując optymalną temperaturę ciała i kontrolując poziom wilgoci. Spodnie Snickers 9409 to świetny wybór dla osób wykonujących pracę o wysokiej intensywności.
Sprawdź inne spodnie termoaktywne w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: