Nóż Outdoorowy Hultafors OK1 H0351
Nóż Outdoorowy Hultafors OK1 H0351
Typ: akcesoria
Materiał: stal węglowa (58-60HRC) oksydowana
Kolor: zielona rękojeść, czarne ostrze
Nr katalogowy: H0351
Japońska stal w szwedzkim nożu Hultafors OK1
W warsztacie, w lesie, na rybach, w samochodzie. Nóż jest jednym z najbardziej uniwersalnych narzędzi które może być potrzebne niemal w każdej sytuacji. Rękojeść wykonana z chropowatego plastiku z dodatkowymi zabezpieczeniami przed wyślizgnięciem się noża nawet gdy nasze dłonie są wilgotne. Ostrze wykonane ze stali węglowej zahartowanej w zakresie 58-60HRC bardzo długo utrzymuje swoją ostrość. Aby zapobiec utlenianiu się stali i powstawaniu rdzy, klinga została pokryta oksydą. Dla wygody przenoszenia i bezpieczeństwa użytkowania w zestawie otrzymujemy pochwę wykonaną z wytrzymałego tworzywa sztucznego przygotowanego do przypięcia do paska.
Nóż Outdorowy Hultafors OK1 cechy produktu:
- japońska, oksydowana stal węglowa
- pochwa przypinana do paska
Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Odwiedź nasz blog!
Pytania
Zrobiłem zamówienie na ten produkt opłaciłem go a nie dostałem żadnej informacji o numerze zamówienia zapłacie i wogóle
Dzień dobry, na początku grudnia mieliśmy problem z serwerem pocztowym. Powinien Pan jednak otrzymać zastępcze powiadomienie o potwierdzniu zamówienia. W każdym razie widzę, że przesyłka została do Pana doręczona. Dziękuję za zakupy i zapraszam na kolejne zakupy. Pozdrawiamy Załoga BalticBHP
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: