• Nóż bezpieczny SK
  • Nowy

Nóż bezpieczny SK

25,99 zł
Oszczędzasz: -12%
22,99 zł
Regularna cena: 25,99 zł Najniższa cena: 22,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  2.3 punktów  o wartości  0,46 zł

Nóż bezpieczny SK z końcem przytępionym by zapobiegać przypadkowym zranieniom. Ten nóż to profesjonalne narzędzie zaprojektowane specjalnie dla rzemieślników, z pewnym antypoślizgowym chwytem z mocnego polipropylenu. Mocne ostrze o grubości 2,5 mm zapewnia umożliwia wszechstronne zastosowanie noża.

Nóż bezpieczny SK cechy produktu:

  • ostrze noża wykonane z japońskiej stali węglowej,
  • grubość ostrza 2,5 mm,
  • twardość stali 58-60 HRC,
  • krawędzie naostrzone kilku etapowo z ostatecznym wykończeniem na pasie skórzanym, 
  • uchwyt i kabura wykonane z wytrzymałego polipropylenu,
  • kaburę można zamocować zarówno do paska jak i do guzika,
  • długość całkowita noża 203 mm,
  • długość ostrza 88 mm,
  • kod producenta: 380080.

Sprawdź inne produkty z kategorii noże

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

Hultafors Group Poland Sp. z o.o.

ul. SANTOCKA 39

Szczecin 71-083

tel. +48 22 2951287

info@hultaforsgroup.pl

Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu