Kabura podwójna na nóż HVK URA
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Snickers 6241 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Podwójna kabura na nóż rzemieślniczy HVK i nóż uniwersalny URA to idealne rozwiązanie dla rzemieślników, którzy potrzebują mieć pod ręką aż dwa ulubione noże podczas pracy. Kabura ma wygodne mocowanie do spodni i zapewnia łatwy dostęp do narzędzi w każdej pozycji.
Kabura podwójna na nóż HVK URA Hultafors cechy produktu:
- dwa noże w każdej chwili w zasięgu ręki,
- łatwe mocowanie do spodni roboczych,
- zatrzaski blokujące noże w kaburze,
- wykonana z mocnego polipropylenu, odpornego na pęknięcia,
- w zestawie nóż HVK oraz nóż URA,
- kod produktu: 381040.
Nóż rzemieślniczy HVK
Wykonany z japońskiej stali węglowej solidny i uniwersalny nóż zaprojektowany dla rzemieślników. Klinga noża (ostrze) wykonane ze stali 2,5 mm, hartowanej do twardości 58-60 HRC
Nóż uniwersalny URA
Lekki uniwersalny nóż z wysuwanym ostrzem. Konstrukcja zapewniająca doskonały chwyt i precyzje prowadzenia ostrza. Możliwość wymiany ostrza bez użycia narzędzi. W rękojeści praktyczny pojemnik z 10 wymiennymi ostrzami (dołączone do zestawu). Obudowa noża wykonana z aluminium by zapewnić minimalną wagę noża. Rękojeść pokryta gumą z antypoślizgową strukturą.
Chcesz zobaczyć szerszą ofertę noży do pracy? Sprawdź naszą kategorię noże.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: