Nakolanniki Snickers 9112 D30 Lite
Do średnich okresów pracy nakolanach.
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Snickers 6341 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Nakolanniki Snickers 9112 przeznaczone do codziennej pracy, lekkie i wygodne oferujące umiarkowany poziom amortyzacji oraz twardości wkładki. Snickers 9112 wykonane z zaawansowanego technologicznie tworzywa D30® LITE, które utwardza się w przypadku uderzenia o podłoże.
Nakolanniki Snickers 9112 D30 Lite cechy produktu:
- wykonane z tworzywa D30® LITE,
- ergonomiczna konstrukcja,
- zapewniają amortyzację,
- chronią kolana przed żwirem i kamieniami,
- wyposażone w kanaliki wentylacyjne,
- miękka strona wewnętrzna,
- spełniają wymagania normy EN 14404 (typ 2, poziom 1).
Nie wiesz które nakolanniki wybrać? Sprawdź nasz poradnik:
Nakolanniki Snickers o ergonomicznej konstrukcji. Materiał D30® LITE zapewnia doskonałą amortyzację, a przy tym chroni kolana przed kamieniami czy żwirem podczas pracy w pozycji klęczącej. Dobrze wyprofilowane, dzięki kanalikom wentylacyjnym zapewniają zwiększony komfort użytkowania. Od wewnątrz miękkie, dopasowują się do kolana i równomiernie rozkładają nacisk podczas pracy. Produkt spełnia wymagania normy EN 14404 (typ 2, poziom 1).
Zobacz także spodnie robocze Snickers!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: